OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

برف برف برف در این وقت از فصل بهار .....

 

 

وای خدای من ............... نی نی میبینی کار خدا رو ؟‌ میگن انسان در کار خدا هیچ کارست راست میگن ها ، هر جور که خودش دوست داره برای ما در نظر میگیره .

باورتون میشه الان امروز که ۳۰ اردیبهشت یعنی ۱۸ آپریل است اینجا داره برف میاد از عصری که اومده تا حالا ۱۰ سانتیمتر نشسته و اخبار میگه تا صبح میخواد بیاد ،‌ خدا خودش رحم کنه. آخه خدا جونم این وقت سال بعد از گرمای بهار که همه درختها به شکوفه نشستن و باغجه ها پر از گل هستند ،‌چرا باید برف بیاد ،‌همه که دیگه سوختند از سرما!!!!!!

 

البته زیبایی این برف جای خود ، مامان آذی کلی برای نی نی فیلمبرداری کرده از عجایب خلقت که اتفاق افتاده . همه جا سفید و تمیز و قشنگ شده ولی خب ..........

 

نی نی ما هم فکر کنم از فرط هیجان مامانش امروز فعالیتش صد چندان شده ،‌اونم مثل مامانش میشه حتما که از طبیعت و کارهای جور واجور خدا هیجان زده میشه و لذت میبره و هزاران بار به درگاهش شکر میکنه.

 

آخ جون جمعه شبه و صبح لازم نیست زود بیدار شد ،‌دو روز تعطیلی آخر هفته رو برای همه آرزو می کنیم که خوب باشه و لذت ببرند.

 

راستی دیدید بابارضای من برای اولین بار برام یادداشت گذاشته در متن قبل از امروز. کلی به خودم بالید ،‌چقدر تعریف و تمجید کرده ازم . پس بگو ... تا حالا خجالت میکشیده چیزی برام بنویسه والا مامان آذی میگه ،‌ دست به قلمش خوبه . مرسی بابایی مهربون من و بابالنگ دراز مامان آذی که ما اینقدر دوست داریم.

 

 

آخی، به دوستم تبریک بگید که دیروز به دنیا اومده

 

 

مبارکه مبارکه ، قدم نو رسیده مبارک

 

بله دیگه نی نی وبلاگ { نه ماه و نه روز} دیروز به سلامتی و به قول باباش خیلی راحت پا به این دنیا گذاشت ، چقدر هیجان انگیز ، مگه نه؟

وای وای یه پسر شیطون دیگه به جمع پسرهای این دنیا اضافه شد. خب دیگه ، کار خداست دیگه ، بالاخره یه شازده پسری مثل من که بدنیا بیاد یه همبازی میخواد دیگه . نمی شه همش دوروبرش دختر خانمیهایی باشند که هی عروسکاشون رو به رخ من بکشند.

 

خلاصه نمی دونید چقدر امروز ذوق کردیم ، مامان آذی که وقتی این جریان رو خوند اصلا سردرد شدیدی که داشت تموم شد، خیلی جالب بود ،‌انگار از هیجان زیاد سرش خوب شد. خدا رو شکر.

 

واسه همین چون حالش خیلی خوب بود عصری با همراهی من رفت یک پیاده روی حسابی ، در یه هوای نسبتا خنک در اطراف خونه که پر از درختهای پر از شکوفه بود و یه عالمه صدای پرنده های قشنگ که دوروبر رودخونه و دریاچه داشتند می خوندند ، البته مامان آذی هم استعداد خوانندگیش شکوفا شد و شروع کرد به ترونه خوندن ، خلاصه روز خوبی بود.

 

بعدش هم اومدیم خونه و با بابارضای عزیزمون یک ساعت حرف زدیم و هی تعریف کرد هی تعریف کرد ،‌از کارش و محیط جدید و ........ کلی ما هم ذوق کردیم براش. خدا رو هزاران مرتبه شکر که همه چیز خوبه و بابایی راضی و موفق هستش ، به امید این خدای بزرگ و مهربون هر چه زودتر خونه مون هم فروش بره تا زودتر ما هم بریم پیش بابارضا ، آخه این روزا مامان آذی بهش احتیاج داره از نظر روحی و روانی و گناه داره دیگه. هی باید حالا که بابایی ناز و نوازشش کنه ،‌نیستش گیگه

 

 

آخ جون بابا رضا داره میاد پیشمون

 

 

                              

سلام سلام

مامان آذی و نی نی امروز خوشحالند ،چون بابا رضا دیشب گفت که بلیط گرفته که برای ۲۳ آپریل برای ۴ روز بیاد پیشمون ، آخ جون ن ن ن ن ن دلمون خب براش یه ذره شده دیگه

 

هرچند که قرار بود ما بریم پیش بابایی ولی خب بابارضا یه کارایی در رابطه با دعوتنامه مامان بزرگ عزیز جون و خاله اعظم داره که باید خودش بیاد اینجا و اون مدارک رو کامل کنه و تا دیر نشده بفرستیم که برای بدنیا اومدن نی نی دیگه اونا اینجا باشند به خواست خدا.

 

بازم اینجا هوا ابری و تاریک و سرده ، میگن تا آخر ماه آپریل همینطور خواهد بود ولی به نظر من که به ماههای سال ربطی نداره بیشتر همینطوری دیگه، بی خیال مامان آذی و نی نی سعی میکنیم توجه نکنیم و واسه خودمون روزهای آفتابی و گرم توی دلمون داشته باشیم و از روزهای خوب خدا لذت ببریم.

 

تکونهای نی نی این روزا زیاد شده ، طوری که بعضی وقتها معضب میشم که نکنه طرز نشستن یا دراز کشیدن من طوریه که نی نی داره اذیت میشه، مخصوصا وقتی سرکار هستم.  

 

راستش تازگیها دولا شدن هم برام کمی سخت شده ، مخصوصا سجده های نماز.

 

وای خدای من چقدر دلم واسه بابارضا تنگ شده

 

خب دیگه الان یه چای داغ میچسبه توی این هوای سرد و برگردم سرکارم

 

خدا جون دوست دارم به خاطر سلامتی و تموم نعمتهای زیبات. دعا می کنم برای تموم مریضها و کسانی که مشکلی در زندگی دارند ، که همه مردم دنیا همیشه شاد و خوش و سالم باشند.