OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

دوماهگی آرمان

سلام به همه 

 

ما خوبیم ولی خیلی کمبود زمان داریم که بیاییم سراغ اینترنت و کامپیوتر. 

خلاصه آقا آرمان ما اینقدر ما رو مشغول کرده که وقت مو شونه زدن هم ندارم. در طول روز به ندرت خواب طولانی مدت میره و بیشتر چرت های یک ربع یا نیم ساعت داره و بنابراین من به هیچ کاری نمیرسم و تنها کار مهم که انجام میدم غذا درست کردن است. 

وقتی هم که بیداره دوست داره فقط جلوی چشمش باشیم و باهاش حرف بزنیم و به محض اینکه از اتاق بیرون میریم صدامون میزنه به زبان کودکانه خودش. 

سه روزه که دفع مدفوع نداشته و خودش هم از این وضعیت راضی نیست و از ساعت ۴ صبح دیگه نمیتونه خواب بره و هی بیدار میشه از صدای شکم خودش و به خودش میپیچه که شاید دفعی انجام بشه ولی نمیشه. 

خلاصه ما دست به دامن شربت شکم راه انداز شدیم که روی اون نوشته Soothing Belly حالا ببینیم چی میشه . البته 24 ساعت هست که بهش داریم میدیم ولی هنوز خبری نشده. 

یه شربت دیگه هم میدیم که عصاره زنجبیل است و برای دفع گازهای معده و روده است. خواب شبش هنوز همون سه ساعت یکبار یا بعضی وقتها یک و نیم ساعت یکبار هست و روزایی که از ساعت 4 صبح به خودش می پیچه من دیگه خواب ندارم و همش دلم بهش میسوزه واسه همین در طی روز از کم خوابی خیلی کلافه هستم بعضی روزا پیش میاد که یک یا دو ساعت در طول روز میخوابه که من هم باهاش میخوابم ولی اگه نتونم بخوابم خیلی بهم سخت میگذره و از فرط خستگی حتی اشتهام و شیرم هم کم میشه. 

دوستان عزیزی چون بابایی و گلک و اونا که تجربه چند ماه جلوتر از من رو دارند خوشجال میشم اگه نکته های مهم رو بهم بگن .

این هم عکس های جدید از آرمان ُ بازم کسی گله ای داره؟؟؟

سلام سلام 

 

بعد از یه وقفه طولانی من اومدم 

بابا به خدا وقت نمی کنم  

کار خونه و کارای آرمان تموم وقتمو میگیره . روزها اینقدر سریع می گذرند که نگو اگر هم کمی وقت اضافه بیارم میخوابم . هر چند که هنوز جبران کم خوابی ها نشده. 

 

اومدم بگم ما خوبیم و آرمان ما داره ریزه ریزه بزرگ میشه و فهم و هوشش بیشتر میشه امروز دو روز از چهل روزگی اش میگذره . 

 

این عکس مربوط به روز اول و در بیمارستان است بغل مامان آذر جونش 

 

 

  آرمان متولد ۲۲ آگوست است یغنی عکس بالا اولین رور تولد است پس بقیه رو از روی تاریخ ها پبدا کنید 

البته بگم که جلوی موهای آرمان یهویی ریخته و این روزا تازه داره در میاد ولی قسمت کناری و پشت سرش به مرور دارند میریزند و درمیان.  

 

راستی آرمان ما خیلی سفیده ولی نمیدونم چرا توی عکسها اینقدر تیره شده