OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

هفته بیست و پنجم

سلام سلام 


این هفته بیست و پنجم بارداری این دختمره ما هست و نمی دونم چرا اینقدر شیطون شده و اینقدر ول می زنه خلاصه چه وقتی میشینم چه میخوابم همش در فعالیت هستش . خدا به دادم برسه اگر دختر شیطون و گریه کنی باشه وقتی به دنیا بیاد. آخه آرمان اینطوری نبود توی دل من هم که بود خیلی آروم بود و گاهی تکون میخورد و شبها تا صبح که اصلا تکون نمیخورد وقتی هم که به دنیا اومد بسیار نوزاد خوب و آرومی بود و الان هم پسر فوق العاده خوبی هست خدا رو شکر.


راستی ما این هفته اسباب کشی داشتیم به یه خونه بزرگتر که برای دختر کوچولومون هم یه اتاق جدا داشته باشیم دیگه . بسته بندی اسباب ها خیلی آسون تر بود از بازکردن جعبه ها و جا به جا کردن و بعد از یک هفته هنوز تموم نشده. البته کمک هم که نداشتم دیگه بماند. 


امشب خونه مادر شوهر برای شام میهمان بودیم و اینقدر خوردم که احساس ترکیدن بهم دست داده. 


یه چیزی خیلی جالبه که بارداری اولش خیلی هیجان داره و به همه مسایل دقت میکنه و خیلی حواسش به رژیم غذایی و این چیزها هست ولی دومی انگار عادی میشه و هیجانی نداره و یا از بس به فکر تغذیه و رسیدگی به اولی هستم خودم یادم میره که باید چه چیزها بخورم و چه کارها بکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.babamaman.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوشحالم که می نویسی چقدر جات خالی بود
آذر جون خیلی خوشحال شدم از خبر شنیدن دختر گلت

مینو دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
من تازه باوبلاگتون آشنا شدم
قدم نی نی کوچولوتن هم خیرباشه
توپست قبلیتون درمورد اسم دختر گفته بودین فکر کنم آیدا اسم
خوبی باشه
خدانگهدار

ساناز مامی سام یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییی عزیزم ...چه دخملی میشه این زیبااااا ببوس ارمان نازم رو . دلم برات تنگ شده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد