OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

اول شهریور تولد سه سالگی ات مبارک آرمان جونم

روز دوشنبه اول شهریور ماه 1390 تولد فرشته کوچولوی ما آرمان بود که چون اینجا چون یکشنبه ها تعطیل هست ما اون روز در پارک تولد گرفتیم. 

چون هوا هم شانس فرشته ما خیلی خوب بود و بچه ها کلی کیف کردند 

سر فرصت عکسها رو میگذارم اینجا 

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیه مامان سدنا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

salam azizam
vay ye suprise bozorg bood vaghty new up shoma ro didam
omidvaram bazambiaiy
dar zemn face book hamoomadm behetoon sar zadam
take carebye
be omide up haye bady
tavalodee armane gol ham mobarak

مینا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام مامان آذی جون
من تازه باوبلاگتون آشنا شدم خیلی جالبه
تولد آرمان جون هم مبارک باشه ایشاالله جشن تولد ۱۰۰ سالگیشو بگیرین
امیدوارم همیشه ودرهمه جا درپناه خدا شاد وخرم باشید
خدانگهدار

ninimart سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.ninimart.ir

سایت نی نی مارت شما را به تبادل اطلاعات و تجربیات خود در رابطه با نوزادان و کودکان و ایجاد جوی صمیمی دعوت می کند
[گل]
پاینده باشید

تیستو جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

فکر میکردم دیگه نمی نویسی...البته از اخرین پستت هم مدتهاست میگذره. ما اومدیم نزدیک ولی نه به نزدیکی خواهرت.
کلگری هستیم. البته مسلما بعد از گرفتن پاسپورتها مسیرمون به سیاتل زیاد بخوره!!
البته با توجه به اینکه تو ونکوور هم دوستانی داریم در اولین فرصت سعی میکنیم اونوری هم بریم.
خوشحال شدم کامنتت رو دیدم. بیشتر بیا تو این دنیای مجازی هرچند میتونه کم کم حقیقی بشه

عسل بانو یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

آذر جونم خوبید ؟؟؟؟؟ بابا این جا آپ میشه یا نه ؟؟؟؟؟ فکر کردم بازم مینویسی .
درش رو تخته نکن . حیفه !
وای عکسهاتون رو دیدم . ماشااله . باورم نمیشه . راستی پرنسس کی به دنیا میاد . ؟ خیلی خیلی برات خوشحالم عزیزم .

من و پنجاه درصد خودم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ق.ظ http://parsara.persianblog.ir

وبلاگ قشنگی دارید...با اجازه لینکتون کنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد