OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

جستجوی اسم قشنگ واسه دخمره

سلام عزیزان 

 

اگر اسم دختر قشنگ به نظرتون می رسه لطفا برام بنویسید البته اگر اسم پارسی و اصیل ایرانی باشه خیلی بهتره  

مرسی

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهیخته دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://mashhad61.blogfa.com

سلام خوبی مبارکه برای منم دعا کن چون منم قراره چند وقت دیگه مامان بشم . اسم دخمرت رو بذار آزاده یا آرزو
به وب من هم سر بزن

مرسی عزیزم از پیشنهاد اسمهای قشنگی که کردی البته ما هم هر دو اسم رو دوست داریم ولی در بین دختر عمه و دختر عموها من دو تا آزاده داریم ولی راجع به آرزو مشکل فقط تلفظ این اسم در این کشور هست که نمی تونند قشنگ صدا کنند.

فرهیخته جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://mashhad61.blogfa.com

سلام من باز هم اومدم چند تا اسم دیگه هم برای دختر گلت پیدا کردم:
انوشا . آراگل . النا و السا اگه از حرف دیگه هم بخوای
بهاره و بیتا تلفظش هم راحته . تارا . دلارام . شادی و کیانا
فعلا برای این سری بسه
راستی آذر جون اونجا خانواده خودت هم هستن یا تنهایی
آذرجون اگه گفتی من ساکن کدوم شهر توی ایران هستم؟ خوشحالم که یک دوست خوب مثل شما پیدا کردم

مینو شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
آیدا- آیلار- آیلین- آنا -

مینو شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

آیدا- آیلار- آناهیتا-آنوشا

فرهیخته یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ http://mashhad61.blogfa.com

سلام من نیومدم نظر بدم فقط اومدم ببینم دخترت بدنیا اومد یا نه چون ظاهرا دوست نداری با هم رابطه دوستانه داشته باشیم اشکالی نداره امیدوارم قدم دخترت مبارک باشه

salam
az emrooz darda shoroo shodeh vali bayyad ta farda sobh sabr konam chon nobate cesarian daram baraye farda sobh
mersi az inke be fekram boodid

فرهیخته چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ق.ظ http://mashhad61.blogfa.com

سلام مبارکه دیدی بالاخره اسمی که من گفتم گذاشتی آرزو. حالا منم آرزو میکنم قدم آرزو برات خوش یومن باشه قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد