OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

سلام سلام دوستان عزیز 

 

بعد از نزدیک دو سال برگشتم و یه سری به وبلاگ زدم . آخه راستش با داشتن آرمان کوچولو و سرکار رفتن و کارهای خونه و دست تنها در این مملکت غریب وقت نمی کردم حالا آرمان بزرگتر شده و کمی بیشتر میتونم به کارهام برسم. 

یه دوست عزیز و مهربونی برام پیغام گذاشته بود که برای عمه ملوک بیمارم دکتر خوب سراغ داره ولی با کمال تاسف باید بگم عزیزم عمه ملوک من بعد از پنج ماه به رحمت خدا رفت و با چه زجر و مشکلی که در ناحیه هنجره و گلو داشت . البته به من چون بچه شیر می دادم تا دو سه ماهی نگفته بودند . خلاصه الان بعد از گذشت دو سال هنوز اون درد برام تازه هست و به تازگی هم اقوام دیگری هم به رحمت خدا رفتند در حالی که جوان بودند و بسیار غم انگیز بود. 

آرمان من بزرگ شده و حالا تا حدودی حرف می زنه هم انگلیس و هم فارسی. امیدوارم که همه دوستان گذشته خوب باشند وقت کردم سری می زنم به وبلاگ هاتون. البته من یک سال پیش در حالی که دچار افسردگی شدید شده بودم آمدم ایران و یک ماه اونجا بودم ولی اینقدر تلفن ها و مهمونی ها پیش میومد که بازم وقت نکردم با شما دوستان تماسی بگیرم و از نزدیک ببینم تون ولی این دفعه اومدم حتما این کار رو در اولویت قرار می دم. 

همگی در پناه خدای مهربون باشید و برام دعا کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
تیستو شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://mamantistou.blogfa.com

وای باورم نمیشه نگاه کن از پست قبلیت دو سال میگذره.

بمون باز هم بذار ببینیم پسرت رو همراه با هم بزرگشون کنیم.

سمی مامان سدنا شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

خدای من یه جورایی اومدنتون شوک بود برام
باورم نمیشه
الهی دیگگه نرین
شب یلدا چند بار سعی کردم بهتون زنگ بزنم ولی موفق نشدم اس ام اس هم نرسید و فیلد شد
به هر حال خیلی خوشحالیم که برگشتین امیدوارم روزهای خوشی در پیش داشته باشین
ارمان رو ببوس
دوستون داریم

شارلوت شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://charlotteiran.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم از بلاگ ما نیز دیدن فرمائید[گل]
Charlotteiran.blogfa.com

مامان سمی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

salam azar joon
pas chera khabary azet nist khanoomy
chera neminevisy
har vaght miam hamin post ro miinam va bazam tekrar
baba joon montazeretim
zood bia
armoon gol ro beboos
doostet darim
bye

تیستو دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ق.ظ

ولی باز هم نموندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد