OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

واکسیناسیون دوماهگی

وای وای بمیرم واسش که وقتی آمپول رو به پاش زدند چه جیغی زد وای خدای من جیگرم کباب شد و بغضم گرفت و وقتی که واکسن زدن تموم شد بغلش کردم و باهاش گریه کردم .  

آخه خیلی مظلومانه و شدید گریه میکرد. 

گناه داره به خدا ولی چاره ای نیست باید واکسن زد. 

راستی مسئله دفع مدفوع اش که گفته بودم که چندی روز طول میکشه و روزی چند بار هم دل درد داره و به خودش می پیچه و از دل درد گاهی از خواب می پره . همش به خاطر شیرخشک بود. 

آخه به توسیه بابارضا به عنوان کمکی گاهی اوقات شیرخشک می دادیم به آرمان البته من خودم مخالف بودم و شیر به اندازه کافی داشتم ولی بابارضا با هر نق زدن آرمان و هر نیم ساعت میگفت که این بچه گرسنه است و بهش شیرخشک می داد . خلاصه با هزار التماس راضی اش کردم که دیگه بهش شیرخشک ندیم . 

وقتی شیرخشک رو قطع کردیم و الان ۸ روزه که فقط شیرخودم رو میخوره حالش خیلی بهتر شد و دیگه روزی ۳ تا ۴ بار شکمش کار میکنه و به رنگ خردلی همچون قبل و این نشانه این هست که دیگه وضعیت گوارشش خوبه و دل درد هم دیگه نداره. حتی به اندازه قبل هم گاز معده نداره. خیلی جالبه. 

بهر حال این شاید تجربه ای باشه برای بعضی مامان های جدید. 

شرمنده که وقت نمی کنم بهتون سر بزنم  

خیلی بچه وقتم رو میگیره و فقط وقت می کنم  یه غذایی درست کنم و کمی خونه رو مرتب کنم. 

 

راستی به دوستانی که نی نی هاشون به دنیا اومدند تبریک میگم اسماتون الان توی ذهنم نیست ولی به وبلاگتون سر زدم و فهمیدم که نی نی ها به دنیا امدند. به سلامتی . مراقب سلامتی خودتون باشید که خیلی مهمه و همچنین اونا که مامان هاشون پیششون هست خیلی قدرش رو بدونند . دست تنها بودن خیلی خیلی سخته و این خستگی برای مدتهای طولانی توی بدن آدم می مونه.

نظرات 14 + ارسال نظر
::::SaRa:::: جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام. پس چرا عکس جینگیل رو نزاشتی ؟

خوبی گلم ؟ جیگر من خوبه ؟

خاله اعظم جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام سلام صد تا سلام

ای بابا رضای بد جنس فکر می کنی که خودت اینقدر شکمو هستی و همش داری می خوری آرمان هم مثل تو هست. هیچ هم اینطور نیست . لطفا شما دیگه بچه داری نکن/ مگه در عمرت چند تا بچه داری کردی که همش به مامانم دستور میدهی صبر کن من بدنیا بیام با پسر خاله ام آرمان جون با همدیگه موهات را میکشیم . بابا ها باید برند فقط پول در بیارند و نباید بچه داری کنند که حالا اگه کمک کنند یک چیزی ولی دخالت بی دخالت.......................

از طرف رامتین کوچولو از توی شکم مامانش

عسل بانو شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام اذی حونم ...خوبی خانومی ...
الهی میدونم خیلی سخته ..همه میگن .....
یه حورایی میترسم دست و پام رو گم کنم ...
حوش به حالت که شیر داری ..من ترسم اینه که کم شیر باشم .
البته مامانم قطره شیر افزا ( رازیانه ) برام فرستاده ...ولی میگم اولش واستادم تا ببینم حی میشه .
حه تحربه ی خوبی نوشتی ....منم باید حواسم باشه .
فکر نکنم مامانم تا ۴ شنبه برسه .
پرواز ایران ایر فقط ۳ شنبه هاست ...منم ۴ شنبه بستری میشم و به امید خدا ۵ شنبه زایمان دارم .
راستی بخیه ها خوب شدن ؟
تو بیهوشی شدی یا اپیدورال ؟
آرامان نازمون رو ببوس ....خیلی زیادددددددددددددد

شیما شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

عزیزم من دارم می رم مرخصی و انشاله هفته آینده به به رو به دنیا میارم برام دعا کن

عسل بانو دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com/

عزیزم ...مرسی خانومی ...راست میگی باید صبر و تحمل به خرح داد ..برام دعا کن ...مامانم که نمیرسه ..امید به خدا هفته ی دیگه .

عسلی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ق.ظ

سلام مامان اذر.خوبین شما؟خیلی وب مامانی و نازی دارید.من وب شمارو از پیوندای اتی جون(2عاشق و 1عشق)پیدا کردم.
ایشالا در کنار بابا رضا . نی نی جووووووووون سالم باشید.

عسل بانو شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام خانومی .....من و سام و هلو خوبیم ....مرسی عزیزم از محبتت ....
شرمنده دیر شد ....زودی سر میزنم .
بازم ممنونم .
سفر ارمان هم به خوشی باشه ....

مامان نازگل دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ

اخی حق میدم بهت اصلا نگران سر زدن به ما نباش همین که اپ میکنی کافیه
ببوس نی نی نازتو

::::SaRa:::: یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام خوبی عزیزم ؟
چرا عکس آرمان رو برداشتی ؟
حالش خوبه که . نگران شدم . خودت خوبی ؟

:::SaRa::: یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام. خوبی ؟ کجاااااااااااااااایی ؟ چی شده ؟ چرا آپ نمیکنی ؟ آرمان خوبه ؟ خودت خوبی ؟ شوشوت خوبه ؟ نگرانتم.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.arsha.blogfa.com

هاله شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

آذر میدونی چند وقته اپ نکردی؟
بیاو یه خبری از خودت بده دختر

مامان نی نی ناز سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ق.ظ http://mahnini.blogfa.com/

ججججونم..
از واکسن نگووو..پسر قشنگ منم امروز واکسن زد..منم از گریه عزیزم گریه کردم و آقا با تعجب داشت بهم نگاه میکرد..
واقعا هیچی جای شیر مادر نمیگیره.
پسر نازتو ببوووس

بهمن جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام
اگر برای جشن تولد فرزندتان به دنبال یک سورپرایز هستید
اگر می‌خواهید یک روز باشکوه برای جشن تولد کودکتان به وجود بیاورید
اگر تا به حال برای جشن تولد بچه‌های خودتان و فامیل بلاتکلیف بوده‌اید
اگر می‌خواهید بدون دردسر تزئینات و دکور جشن تولد فرزندتان را فراهم کنید
حتما به "دکورک" اولین طراح و مجری دکور جشن تولد در ایران سر بزنید و طرح‌ها و کارهای ما را ببینید.
http://www.dekorake.blogfa.com
"دکورک" به شما کمک می‌کند تا علاوه بر خوشحال کردن بچه‌ها عکس‌های زیبایی به یادگار بگذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد