OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

آرمان کوچولو و مامان آذی

سلام دوستان عزیزم

من و آرمان کوچولو حالمون خوبه<!--[if !vml]--><!--[endif]-->


خیلی زود هم قول می دیم که زود زود به شما سر به زنیم.

الانم چند تا عکس براتون دارم می گذارم تا نی نی ناز نازیو ببیینن...<!--[if !vml]--><!--[endif]-->

فکر می کنین نی نی ما به مامان آذی بیشتر شبیه یا بابا رضایی ؟!.. حدس بزنید

<!--[if !vml]--><!--[endif]--> 

 

 

in aks marboot be avalin lahzeye be donya omadan hastesh 



مامان آذی حالا که من خوابیدم تو هم کمی استراحت کن..می دونم که تو این شبها به خاطر من خوب نخوابیدی..من قول می دم که زود بزرگ شم  

 

in aks ham marboot be rooze panjome Armonn hast ke dar khooneye khoodemoon hastesh dige.


نظرات 11 + ارسال نظر
عرفان گلی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.erfangoli.blogfa.com

وااااااااااای، سلام مامان آذر، سلام آرمان کوچولو؟ چرا به من نگفتی به دنیا اومدی، لا اقل میومدیم بدرقه!
به جمع نی نی ها خیلی خیلی خوش اومدی، زود بزرگ میشی غصه نخوری ها! آفرین

عرفان گلی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.erfangoli.blogfa.com

راستی مامان آذر، میشه کد این نینی هایی که از بالای وبلاگتون میریزه پایین رو برای من بفرستید! ممنون

Sara جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

man ke migam shabihe babashe..hala ye zare ham shabihe to e khob,lopash...vali khob dige pesare babast goya...salamt bashin va hame chiz khob pish bere...moraghebe salamtie khodetam kheili bash azi jonam..

::::SaRa:::: جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://VOROOJAK63.PERSIANBLOG.IR

خدایا شکرت . سلام. خوبی مامان آذی جون ؟ آرمان جینگیل خان خوبه ؟

وای خدا ااااااااااااااااا. الهی شکر . ............... 10000 الله اکبر . 1000 ماشالله . اصلا بهش نمی خوره که نوزاد باشه. ماشالله. براش اسفند بریز .
بخدا وقتی دیدمش اشکم سرازیر شد.
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت که یه نی نی سالم به مامان آذی و بابا رضا دادی. خیلی نازه. خیلی خیلی نازه. خدا براتون حفظش کنه

اون دستای کوچولوش رو از طرف من ببوس.
هنوز دارم اشک می ریزم.

خدایا این سعادت رو نصیب من هم بکن تا .............. (گریه )
شبیه این نی نی خارجی ها شده................

قدمش مبارک باشه ایشالله . تو رو خدا مراقبش باش.

آذی جون............ التماس دعا.............

شیما جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

آرمان عزیزم قدمت مبارک باشه مامان آذی جون که خوبه خوشحالم که همه چیز خوب است

بهنوش شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

وای ماشالا به این شازده مامان اذی گل..........
معلومه که شبیه خودته تا دیدم فهمیدم......ولی قد و قوارش فکر کنم به باباش رقته....چقدر هم بوره ماشالا......خیلی نازه خیلی........خدا براتون نگه داره.......هزار ماشالا.......مامانی با من که قهر نیستی؟؟؟مواظب خودت خیلی باش تا خوب خوب بشی......دوستت دارم...

هاله شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ق.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

آذی جون حالا خیلی زوده که بشه گفت این گل پسر شبیه کیه
امیدوارم سالم و تندرست باشه

عسل بانو شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ

اوه خدای من ....ماشالله ...حه ناز خوابیده ...وای اذی ماشالله ...
قربونش بشم .
راستی ختنه کی میکنید ؟
الهی ..نگاش کن ....خیلی ملوس خوابیدههههههههههههههههه

::::SaRa:::: یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام آذر جان . خوبی ؟ گل پسرما خوبه ؟
داماد شدنش مبارکه . عزیزم در مورد ختنه کردن این رو بگم که نیاز پسرها هستش . من در این مورد یه مطلب خوندم که در اسرع وقت برات سند می کنم. اگه بدونی که چقدر مفیده ، هیچ وقت ناراحت نمی شدی گلم .

سانا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com/

سلام م م م
تبریک

من خاله سدنا هستم

نی نی مامان سمی و بابا علی

ای جانم

نی نیه ما هم خیلی درشت نیست

قدمش انشا الله براتون مبارک باشه


مامان سمی هم مثل شما جای بخیه هاش درد می کنه

و سدنا هم هر ۴ ساعت یم با باید بلند بشه و شیر بخوره

مامان سمی حالا تازه شده مثل حامله ها


تازه الان ژفیده ه

از بی خوابی هاتون هست دیگه ه ه ه

به هر حال اومدم که تبریک بگم

هم از طرف خودم

هم مامان سمی و بابا علی و سدنا جونم

یا علی

خدا نگهدارتون

بابایی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

چه عکسهای ماهی
خیلی قشنگ بودن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد