OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

سلام سلام سلام سلام ما اومدیم

سلام به همه

سلام به دوستان

سلام به فامیلها

امروز سه شنبه است و دیروز که دوشنبه بود ما از بیمارستان مرخص شدیم. اینجانب آرمان دیروز برای وارد خانه خودمون شدم و خیلی کیف داشت . و شب هم مهمونی داشتیم و همه فامیلهای بابا اومدن خونمون خودش شام هم درست کرده بودند و آورده بودند و کلی برام کادو دادند البته همه نقدی بود و کلیه از من تعریف کردند.

بله دوستان عزیز اینجانب مامان آذی روز جمعه ظهر ساعت ۱۲ و دو دقیقه آرمان رو به دنیا اوردم البته به ساعت ایران میشه ۱۱ و نیم شب .

سه روز در بیمارستان خیلی خوش گذشت و کلی به ما سرویس دادند و همش خوردیم و استراحت کردیم که بعدا مفصلا براتون شرح می دم .

راستی ببخشید یادم رفت بگم که من ابتدا مراحل زایمان طبیعی رو گذروندم و آمپول اپیدرال هم به من تزریق کردند و بعد از کلی فشار و این حرفها دکتر تشخیص داد که مجرا برای خروج قسمت شانه های آرمان تنگ خواهد بود و بهتر است که سزارین شوم.

خلاصه آرمان توسط سزارین به دنیا امد ولی من بیچاره از ۴۸ ساعت قبل مجبور به تحمل درد زایمان بودم . و به خاطر خستگی زیاد و نخوابیدن زیاد و از دست دادن انرژی در طول فشارها بنابراین در اتاق عمل به جای اینکه فقط پایین تنه بدنم بی حس شود  - بیهوش شدم و از لحظه به دنیا آمدن آرمان متاسفانه چیزی یادم نیست جز اینکه دوست ارمنی عزیزم الن آن قسمت را فیلمبرداری کرده برای من.

متاسفانه امروز جایی هستم که نمیتونم براتون عکس بزارم و نمی تونم زیاد بشینم در اولین فرصت این کار رو خواهم کرد.

هر دو حالمون خوب هست و در منزل هستیم و بابارضا در کنارمون هست برای مدتی و خیلی هوامون رو داره و کمک بزرگی است. امروز هم شیر به سینه های من جاری شد خوشبختانه و از این بابت خوشحالم

ولی آرمان هنوز تنبلی میکنه که زیاد مک بزنه و من میدوشم و بهش میدم

نظرات 13 + ارسال نظر
هاله سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

به به مبارک باشه
آرمان جونم عزیزم قدمت مبارک باشه
مامان آذی و بابا رضا چشمتون روشن باشه
ما منتظر دیدن عکسهای خوشگل آرمان هستیم

خاله اعظم جون سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

تولدت مبارک
تولدت مبارک
به این دنیا خوش آمدی آقا پسره
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشی و در کنار مامان و بابا مهربونت حال کنی و بزرگ بشی.

ری ر ا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://mehmanedel.parsiblog.com

خوشحالم که الان نینی تو آغوشته . خوش باشید.

عسل بانو چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

عزیزمممممممممممممممممم خیلی خیلی بهت تبریک میگم .
وای خدای من آرمان اومد خونه !
وای آذی دیدی گل پسرمون حه نازه ؟
آخی دلم میخواد هرحی زودتر عکسهاش رو ببینم .
خیلی برات خوشحالم .
به بابا رضا هم خیلی تبریک میگم .
به ارمان گل هم تبریک میگم که زودی اومد بغل مامان و بابای گلش .
میبوسمت .
فعلا استراحت کن خانومی .

اینم لینک تبریک به آرمان .
http://manvashoharam.blogfa.com/post-129.aspx

welcome to world چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام آرمان ،

به سلامتی‌ و خوشی به دنیا آمدی و مامان و بابا خوشحال کردی، روزای خوبی‌ و خوشی داشته باشی‌ ، مبارک باشه مامان آزی و بابا رضا ،با اومدن آرمان همه کارا درست خواهد شد .

دایی امیر

بهاره دوست مامان آذی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام آرمان جون
رسیدن به خیر . قدمت مبارک آقا. انشالله همیشه زیر سایه مامان و بابا سلامت و شادمان باشی. بوست می کنم و برات بهترین آرزو ها را دارم عزیزم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ

به به به به . باد آمد و بوی عنبر آورد.
آرررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممانننننننننننننننننننننننننننننننن خوش اومدی .
سلام آذر جون . به سلامتی ایشالله. حال خودت چطوره ؟ بهتری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش قدم باشه و نامدار .
انشالله زیر سایه مرتضی علی بزرگ بشه.
الهی بمیرم برات که جه دردی کشیدی.
آجی یاد من بودی یا نه ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی من فدای او دستای کوچولوش بشم. ازطرف من اون دستای نازش رو ماچ کن

::::SaRa::: چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک.

سلام سلام به آرمان گل (جینگیل خان ) و مامان آذی و بابا رضا .
مامان آذی و بابا رضا چشمتون روشن. انشالله 120 ساله بشه.
آذی جون خسته نباشی عزیزم. زیاد که درد نکشیدی آجی ؟
وضعیت آرمان چطوری ؟
انشالله که زیر سایه مرتضی علی در کنار مامانی و بابایی زندگی کنه. صحیح و سالم و درس خون و مودب باشه. البته با وجود بابا مامانی مثل شما حتما هم میشه.
آذی جون ، آجیت رو که فراموش نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دعا کردی منو یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

عکس های خودت و این جینگیل خان رو زودتر بزار ببینم که دل تو دلم نیست.
بدووووووووووووووووووووووووووووووو
آرمان به این جهان خاکی خوش اومدددددددددددددددددددددی خاله جون

آذی جون راستش رو بگو چقدر دعام کرددددددددددددی ؟

::::SaRa::: چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

آذی جون خیلی خیلی خوشحالم که نی نی و خودت خوب هستید و کنار بابا رضا.

ایشالله که همیشه کنار هم شاد و خوشحال باشید.
خیلی ذوق کردم که دیدم اومدی و وبلاگ رو آپ کردی.

آذی آرمان چند کیلو بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قدش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مو داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکیه یا بوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدااااااااااااااااااا......................
خوشا به سعادتت که فرشته ی خوشبختی وارد زندگیت شده.

آذی جان منتظرت هستم و عکس آرمان جینگیل رو بزار برامون.

این همه سفارش کرده بودم اثر کرده بود گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیما چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

مبارکه چشمتون روشن مامان آذی و بابا رضا
برا ما هم دعا کنید

مجتبی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام بابا دمت گرم پهلوان آرمان خان به این دنیای باهال خوش آمدی عزیزم . دست مامان آذر و بابا رضا هم درد نکنه البته میدونم با دست نبوده به هر هال درد نکنه. آرمان جان من و ببخش دیر به دیر برات پیغام میذارم آخه دیگه آخر کارام و خیلی سرم شلوغه ولی جون دائیت به بابائی بگو سهم سرچل ما رو نگه داره!! به حمومت ام که نمیرسم بده بابا جونت بشوره جای من. خیلی خوشحال شدم که هم تو و هم مامان آذی سالم و سرحال هستید. دروازه ها رو بچین دو ماه دیگه میام.

مریم شیرازی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام آذی جونم
قدم نو رسیده مبارک ایشالله همیشه سلامت و خوشبخت باشین

شبنم شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام آذی جون قدم نورسیده مبارک آرمان گلم سلام قدمت مبارک باشه وقتی شنیدم متولد شدی و خدا را شکر سالم و سلامتی از خوشحالی گریه ام گرفت انشاالله زیر سایه مادر و پدر مهربانت بزرگ بشی بهترین آرزو های را برای تو فرشته کوچولو و خانواده ات دارم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد