OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

آخرین روز کاری مامان آذی

سلام به پسر کوچولوی گلمون

که این روزا ماشاالله استخوانات خیلی سفت و محکم شده و موقع حرکت کردن مامانی رو درد میاری .

خوبی مامان؟ من که خیلی هوات رو دارم عزیزم ، البته ببخشید که این روزا که باید استراحت می کردم و به گفته دکتر باید سه هفته آخر رو می موندم خونه ، اومدم سر کار. زندگیه دیگه ، بعضی وقتها آدم مجبور به انجام بعضی کارا میشه ، حالا خودت که اومدی از نزدیک این چیزا رو لمس میکنی و می فهمی.

خب ، از فردا دیگه توی خونه فقط سعی می کنم با تو باشم و آرامش داشته باشم تا بتونم به قول دکتر فقط انرژی ذخیره کنم برای لحظه به دنیا آمدن تو که زیاد سختی نکشیم هر دو تا مون و با حداکثر انرژی و قوا در کمترین زمان ممکن و بدون اینکه زیاد اذیت بشی ، پا به این دنیای زیبا بزاری.

فقط نمیدونم با بی حسی دستمام چکار کنم ، نوک انگشتهام از فرط ورم بی حس هست و برای نگه داشتن چیزی هم خیلی سختم هست و باید مراقب باشم از دستم نیوفته. پسرم قرار نشد که دیگه مامانی هر چی انرژی و قوت داره ازش بگیری ها ، من حالا حالا ها باید انرژی داشته باشم و بهت برسم در سالهای آتی.

حالا که مامان آذی سر کار نمیاد بنابراین اینترنت هم توی خونه نداره ، بنابراین دوستان عزیز دل واپس نشوند لطفا ، گاهی اوقات از خونه عمه جون شاید بیام و آپ کنم. از لطف همه دوستان مهربون و شاد و عزیز تشکر میکنم .

راستی شرط بندی کنید که نی نی ما زودتر به دنیا میاد یا نی نی سمیه و علی یا نی نی مامان تیستو ؟؟؟؟

خیلی هیجان انگیزه نه؟؟؟؟!!!!!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان تیستو سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام پس به سلامتی شما هم عین من بالاخره تصمیم به خونه موندن گرفتین. این روزها رو هم خوب استراحت کنید که نی نی کاملا رشد کنه و برای خودتون هم بهتره.
بوسسسس برای هردوتون

::::SaRa:::: سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام سلام . خانم گل. به نظر من اول نی نی سمیه و علی میاد . بعد نی نی مامان تیستو . و بعد آرمان خان تنبل.

آذی جون فقط دعا کن برامون . دعا کن شکل اسپرم علی درست بشه و اگه قراره زیفت کنیم با اسپرم علی زیفت بشم . تو رو خدا یادت نره. جان آجی دعامون کن. امروز علی عمل داره. فدای دل مهربونت. خدایاااااااااااااااااا
به این مامان آذی ما کمک کن و قدرت بده تا به سلامتی نی نی ش رو به دنیا بیاره.

التماس دعا.
باهات در تماسم
بای

شیوا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://shiva81.persianblog.ir

سلام!
وای چقدر هیجان انگیز.............به شمارش معکوس رسیدی...........برات زیاد دعا می کنم بی خبرمون نگذار..........!!!!

هاله مامان ارشیا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://mykindlyarshia.persianblog.ir

نازی شما هم نی نی داری؟چند ماهته عزیزم؟

شیما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

آذی جونم انشاله به سلامت زایمان کنی ما منتظر عکس نی نی هستیم
اگر می خوای طبیعی بیاری آذی جون مادر بزرگم می گه هنگامی که بخوای بری بیمارستان یک لیوان دارچین با با نبات که جوشیده باشه بخور زایمانت سریع می شه
آرزوی زندگی و روزگار خوبی برات دارم

مامان نی نی ناز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ http://mahnini.blogfa.com

سلام مامانی.
خسته نباشی.
؛به قول خودت زندگیه دیگه؛چه میشه کرد

من که میگم نی نی مامان تیستو توی این ماراتون برنده میشه.:))

بابایی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنون از این همه صفایی که دارید... انشالا وقتی نی نی تون دنیا اومد هی باید دیگه شماهم پیگیر خرید لباس و کفش باشید... انشالا به سلامتی ...

ساناز پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://s-sanaz.blogfa.com

تو این مدت که نیستی مواظب خودت و نی نی آرمان ما باش.

عسل بانو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

الهی من قربون این شازده پسر بشم ....
وای خدای من ...
خیلی بی انصافی کردی آذر خونم ....تو باید زودتر از اینا استراحت میکردی .
به هر حال امیدوارم این روزهای آخر به سلامتی طی بشه .
خواهر گلت خوبه ؟
معلوم نشد نی نی ش دختره یا پسر ؟
بابا رضا خوبه ؟
الهی که همه حیز به خوشی شروع بشه .
آرمان گلم ما خیلی دوست داریم عزیزم .....

:::SaRa:::: جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام آذی جان حالت چطوره ؟ این خوشگلک ما به دنیا نیومد ؟ از باب رضا آقا چه خبر ؟ چطوره ؟ اومد
علی چهارشنبه عمل کرد . دکتر گفت حاملگی طبیعی امکان نداره. فقط دعا کنید که حداقل یکی از اسپرم هاش شکل درستی پیدا کنه تا بتونیم تا اسپرم خود علی زیفت کنیم در غیر اینصورت باید بریم اهداء . تو رو به خدا دعا کن تا اسپرم علی سالم بشه . تو رو قرآن دعا کن . از لحاظ روحی خیلی داغون شدیم. تو رو خدا وقت زایمانت دعا کن اسپرم علی سالم بشه.
انشالله تو هم به سلامتی بارت رو زمین می زاری

مامان نازگل شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ق.ظ

پس عکس اطاقش کو ما بازم عکس میخوایم
خوب شد نوشتی باور کن من یکی واقعا نگران میشدم

::::SaRa:::: شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

آذی جون سلام گلم.
چطوری ؟ جینگیل خان چطوره ؟ حالش خوبه ؟

از بابا رضا چه خبر ؟
برای آجیت دعا می کنی یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد