OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

عکسهایی از تعدادی از وسایل نی نی

 

 

دیشب از یک سری از وسایل نی نی عکس گرفتم که بذارم اینجا ، انگار نی نی خودش هم هیجان زده شده بود ، همچین ورجه وورجه ای میکرد که نگو . میگم خوشبحال بچه های امروزی ، چقدر مدرنیزه شدن به خدا. شاید هم واسه همینه که اینقدر لوس بار میان و یه جورایی شل و ول هستند ، چون همه چیز با پیشرفته ترین تکنولوژی در اختیارشون هست و کمتر از مغز کوچیکشون کار میکشند.

نمی دونم والا

 

 

 

خلاصه بریم سر عکسها ، البته هنوز تخت نی نی حاضر نبود و من فقط عکس تشک و ملافه روکش تشک و پتوش رو گذاشتم

 

اینا هم یک بسته وسایل بهداشتی از قبیل ناخن گیر و تخلیه سوراخ بینی و تبسنج و غیره و یک بسته هم یک جفت بالشت که کناره های بچه میذارند که بچه دمر نشه توی خواب و شیردوش برقی

اینا هم لوازم بهداشتی و حموم

اینا هم زیر انداز تعویض بچه و پیش بند و یه سری دستمال و .....

اینا هم یک حوله چهار گوش کلاه دار و حوله های کوچک جهت شستن نوزاد و یه حوله آستین دار فقط متاسفانه اینجور حوله ها در اینجا نمی دونم چرا کلاه ندارند.

اینا هم یه سری اسباب بازی که به کالسکه آویزون میشه و یک آلبوم که من عاشق این آلبومش هستم ، چون از دو جدٌ قبلی پدر و مادر معرفی میشن و بعدش عکسهای پدر و مادر و خاطرات دوران بارداری و عکس سونوگرافی جنین و همینطور با عنوان کردن خاطرات کوچیک و بزرگ و تعداد کمی عکس تا ۵ سالگی بچه  

 

 

 

وسایل دیگه می مونه برای وقتی که از این خونه نقل مکان کردیم به امید خدا و دیگه نی نی اتاق اختصاصی خودش رو داشته باشه.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام
خاله قربونش بره آخه با این پتوی خوشگلش
جوجه هاشم فکر کنم شبها می آن پیش آقا آرمان باهاش بازی می کننا
منم پتوی سیسمونیمو دارم...پینوکیو...
مبارکش باشه...
توش زیاد جیش نکنیهاااااا....

عسل بانو چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

سلام عزیزم -----
الهی من قربون ین ارمان گل بشم !
ببین حه حیزایی داره ..
به به
الهی که زودتر به خونه حدید برید و با خیال راحت کلی وسایل براش بخرید .
ما هم از سفر برگشتیم ، حاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت .
هوای گرم و افتابی .
راستی آذی عزیزم ....فقط حند هفته دیگه مونده ها !!! به سلامتی پسر گلت رو در بغلت میگیری ...
وای خدایا شکرت .
دوست دارم.

::::SaRa::: چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام. خوبی خانم طلا ؟
همه وسایل خاله آرمانم خوشگل هستن ولی ..........ولی .............
ولی.................
قربون اون کفشهاش بشم
کفشهاش خیلی خوشمله









نازی نازی
کی می شه منم برای نی نی ام از اینها بخرم.

شیما چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

جون م
من که دلم ضعف رفت واسه این به به جیگر خاله قربونش بشه

مرجان چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.stakd.blogfa.com

سلام عزیزم

شما با این وبلاگ قشنگی که دارین منو از کجا ژیدا کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتماْ سر فرصت میام و می خونم ...............................

ری را پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://mehmanedel.aprsiblog.com

وای .... مبارک باشه . الهی خرید دامادیش . خیلی کار خوبی می کنید عکس می گذارید . من هم عکس اولین لباسی رو که براش خریدم گذاشتم نمی دونم دیدی یا نه .
شاد باشی .

ساناز پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://s-sanaz.blogfa.com

ای جانم.چقدر خوشگلن این وسائل.خدایی عجب صبری داری آذر جون.چون من اگه بودم تا حالا ۱۵۵ دفعه بازشون می کردم دوباره می بستم. نکنه من زیادی هولم؟ چون این چند تا تکه کوچولویی رو که خریدیم از دیروز صد دفعه باز کردم دیدم دوباره تا کردم گذاشتم سر جاش.

دایی امیر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ق.ظ

نی نی این وسا یل بهداشتی منو یاده یه چیزی اندخت!!!!
مامان آذر یه روغن بچه داشت صورتی بود, همیشه میزد به صورتش کهbabyface بمونه برای همیشه.hahahhaaaaaaaaaa

پرستو پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ http://www.bahareh60.blogfa.com

سلام آذر جونم
مبارکه مبارکه سیسمونی های خوشگل نی نی نازت
همه چی عالی و قشنگن واقعا دست درد نکنه
ایشااله بسلامتی دنیا بیاد همه لباساشو تنش کنی و لذت ببری
خیلی مراقب خودت و نی نی جیگرطلات باش
خوشحال می شم به من سربزنی
قربونت برس
بوووووووووووووووووووووووس برای نی نی

بهنوش جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

الهی...............
جیگرتو بخورم خاله با این وسایلت..........

خاله جون اعظم یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ق.ظ

بابا خیلی وسایلت با کلاس هست
کلی برات کلاس گذاشتند. و تحویلت گرفتن..
دستتون درد نکنه که این وسایل خوشگل را برای آرمان جون تهیه کردید
البته آرمان جون همه چیزها و لباسهات را نو نگه دار که دختر خاله یا پسر خاله ات در راه هست و شاید لازم شد ....

بابایی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... وااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی
چقدر نازن.... خیلی خوشگل موشگلناااااااااااااااااااااا
مبارکه
مبارکه
مبارکه
چه بامزه
خیلی تبریک می گم.... کی بشه برای عروسیش برید خرید

مادر امیررضا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

با سلام و تشکر از ابتکار شما انشاء ا... مبارک بچه تون باشه اما من هم برای امیررضا خیلی خرید کردم تا الان که 15 ماهه شده نصف خریدهایی که کرده بوده به دردش نخورد چون خیلی زود بزرگ می شه ولی خوب پدر و مادر دلشون می خواد دنیا رو برای بچه هاشون بخرند برای تخت هم عجله نکنید چون اگه بخوایید شیر خودتون رو بدید حداقل تا دو سال باید پیش خودت بخوابه امیررضا که اینطوریه
به امید سلامتی و سعادت برای همه بچه های ایران زمین و پدر و مادرهاشون

شیرین سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://shirin6.blogfa.com

سلام خوبی؟

مامان نازگل جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ق.ظ http://khateratman29.persianblog.ir/

چقدر خوشگلن به به به سلامتی استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد