OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

بازم دکتر

 

 

سلام ، من و مامان آذی امروز وقت دکتر داشتیم و همه چیز رو چک کرد و گفت که عالیه ، صدای قلب من رو هم برای مامان آذی گذاشت و گفت که ۱۳۰ تا در دقیقه میزنه و خیلی خوبه.

 

بعدش به سر کوچولوی من دست زد و گفت که این پسره سرش پایینه و پاهاش بالاست و مامان آذی کلی ذوق کرد که خودش قبلا حدس زده بود که همینطوره ، آخه بعضی وقتها که میخوام کش و قوس بیام با پاهام که فشار میدم مثل اینکه میخوره به ریه های مامانی و مامان هی جابجا میشه و انگاری که نفسش بگیره هی نفس عمیق میکشه.

 

خب ، من چیکار کنم ، دارم گنده میشم و جام هم داره کم میشه و تازشم باید هر روز ورزش کنم ، خب ، اینطوری میشه دیگه . تازه وقتی مامانی چیزای خوشمزه میخوره مثل توت فرنگی و هلو و هندونه و ..... خب من بیشتر کیف میکنم و فعالیتم بیشتر میشه ، ولی سعی میکنم بچه خوبی باشم و زیاد مامانی رو فشار ندم.

 

راستی مامان آذی چند تا عکس از این همسایه جدیدمون ، همون پرنده براتون اینجا گذاشته ولی اینا رو از اینترنت تهیه کرده ، چون این همسایه ما اینقدر وحشیه که اصلا نمیشه ازش عکس گرفت و تا ما رو میبینه فرار میکنه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنیان و مامان پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.popeli.blogfa.com

با آرزوی سلامتی برای شما و گل پسرتون.
راستی این مسافر کوچولو (نی نی ) کی قراره بیان؟

بهنوش جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ق.ظ

الهی فدای اون قلب کوچولوت که اینقدر خوشگل میزنه..............
مامان اذی با این وروجک حال میکنی ها...............

عرفان گلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ق.ظ http://erfangoli.blogfa.com

سلام مامان آذر، چرا دیگه به من سر نمی زنید؟ حالا دیگه باید بیاین چون منم با یکی از همین پرنده ها عکس گرفتم...!

عسل بانو شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

وای عزیزم ....ارمان خوشگلم ، خوبی گل پسر .
خدا رو شکر که همه حیز خوب و سلامت هست ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد