OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

سلام سلام ، سلامی بارونی و خنک از سرزمین بارون و ابر

 

 

سلام به همه دوستان مامان آذی . من اومدم معذرت خواهی کنم که این مامان من اینقدر سرش شلوغ سرکار که وقت نمی کنه این روزا بیاد وبلاگ من رو بنویسه. اصلا این مامان خیلی آدم سخت کوشی هست. عاشق کار کردن هم هست.

 

خلاصه ببخشید ، ولی خب من حالم خیلی خوبه ، دیشب هم خیلی خوب بودم و مامانم رو زیاد تکون ندادم که حسابی بخوابه. البته از شدت خوش خوابی ، صبح یه کوچولو خواب موند.

 

بابارضا امروز صبح زنگ زد و گفت که ویرجینیا خیلی هوا داغ و خوبه ، اینقدر دل ما رو آب کرد خلاصه. توی این هفت که من بوجود اومدم مامان آذی فقط هفت یا هشت روز آفتاب گرفته و فکر کنم این برای من کم بوده ، مگه نه؟ خلاصه اونایی که آفتاب و گرما دارید ، قدرشو بدونید ، حداقل دلتون نمیگیره.

 

پی نوشت:‌همینجا به مامان ری را تبریک می گم که اولین تکونهای نی نی رو حس کرد بالاخره.

  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دایی امیر جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.langkawi-info.com/

سلام نی نی . خوبی خوش میگذره ؟
حالشو ببر با سرما . ما مردیم از گرما و رطوبت<@&@>

sara جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

خوشبحالت مامان آذی که اونجا هوا خنه
اینجا که انقدر گرمه که نگو . آذی جون ما روزی 3 - 4 دست باید لباس عوض کنیم.
خیلی سخته

ری را سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://mehmanedel.parsiblog.com

ممنون گلم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد