OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

به یاد ایام گذشته و جونی

 

 

سلام نی نی

سلام شازده پسر

 

امروز داشتم به این فکر می کردم که پارسال این موقع تو نبودی و ما چه مسافرت ها که نرفتیم و چه خوش هیکل که من بودم و زرت و زرت عکس میگرفتم از خودم ، این عکسا رو حالا با عکسهای قبلی که تو توی دلم هستی مقایسه کن ببین چی شدم ، نمی دونم البته زیاد هم چاق نشدم.

 

بابارضا رو ببین ،‌الهی من قربونش برم ، عشق من ، زندگی ، تکیه گاه من، واش واش. قربون اون لنگای درازت ، بابالنگ دراز من.

این عکس پارسال در لاس وگاس گرفتیم ، وای چقدر خوش گذشت چه آفتابی چه داغ.

 

اینجا که داره بارون میاد الان و هوا تاریک و کمی سرده

 

 

این هم در راه رفتن به ونکوور کانادا در کنار دریاچه {سمیش} یادش بخیر.

 

عزیزم این روزا فعالیتت زیاد شده ، و فکر کنم دیگه حسابی داری بزرگ میشی ، بعضی وقتها قلنبگی سرت رو کاملا حس می کنم ، بعضی وقتها هم کنار نافم فکر کنم زانوهاتو به بالا فشار میدی که یهو میاد بالا ، خیلی جالبه. بعضی وقتها انگار کاملا افقی میشی و در عین حال که انتهای سمت راست دلم رو داری فشار میدی همزمان انتهای سمت چپ رو هم فشار میدی ، خلاصه ساعتهای زیادی در روز من و به خودت مشغول کردی عزیزم.

 

حالا من هی به تو نی نی خوشگل و توپولی میگم عزیزم ، اگه بابارضا بیاد اینجا رو بخونه ، باز دوباره میگه که خوب داری واسه من هوو میاری و دیگه حالا به اون میگی عزیزم ، پس من چی!!؟؟؟

 

من چقدر کارم از حالا به بعد سخت میشه که باید دل هر دوتاتون رو بدست بیارم ، راستی میدونی فردا تولد مامان آذر هست؟ آخی اگه بابارضا بود بازم برام غیر منتظره یه کادو آنچنانی میداد ، اشکال نداره ، این دفعه تو نی نی بدجنس حسودی کردی و نخواستی بابایی پیش مامان تولدم رو جشن بگیره ، میخواستی فقط خودت باشی ، کلک؟؟

واش واش، سال دیگه این موقع از دست تو مگه میتونیم کیک تولد رو روی میز بزاریم ، همش میخوای دو دستی بری توش حتما. وای چه صحنه های جالبی خواهیم داشت ، من هم که عاشق عکاسی و فیلمبرداری ، همش باید برم به شکار لحظه هایی که توی فسقلی بازیگرش هستی.

 

راستی عزیزم بذار یه عکس هم از وضعیت کنونی تو بزار که دلت نشکنه

 این ۲۸ هفتگی است

 

این هم ۲۹ هفتگی هست. ببین چه نازه !! آخی چه آروم و عاقل. باریکلا مامانی.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهنوش چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ

اووووووووووووووول شدممممممممممممم

بهنوش چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

مامانی تو نمیگی من دلم اب میشه تو رو میبینم نمکی...........
اخی ولی بابا رضا یه خورده تغییر کرده نه مامانی؟
خودتم همینطور.........خوشگلتر شدی.......زیر سر نینی است میدونم..
تولدت مبارک گلم .........مطمینم بابا رضا این دفعه هم سوبرایزت میکنه..
بس بگو اینقدر خونگرمی تو این گرما به دنیا اومدی||||||||||||||
وایوای نینی هم که بزنم به تخته داره مرد میشه..........
زود باش نینی که دل مامان بابا داره اب میشه...........

عسل بانو چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

واییییییییییییییییی آذی حونم تولدت مبارک باشه خانومی ...
به به ، حه خوب ....
حای بابا رضا خالی .
ولی به حاش مرده دوم زندگیت پیشت هست ، که خدا حفظش کنه برات ...
عزیزم حقدر عکسهات بامزه ست ..راست یگی حاق نشدی ، فقط شکمت ماشالله تپولی و گنده شده .
عزیزم آرمان گلم ، مواظب مامانی گلت باش .
بوس بوس بوس واسه دوتاییتون .

Baba reza چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

TAVALODET MOBARAK MAMAN AZI
ISHALLAH SALE BAD CHENIN ROOZI RA BA ARMAN JASHN MIGIRIM ALBATEH AGAR EJAZEH BEDEH VA CAKE TAVALODETO KHARAB NAKONEH. MAN HANOOZ YADAM NARAFTEH KE BARAT KADO BEGIRAM VA MESLE SALHAYE PISH SURPRIZET MIKONAM . ISHALLAAH HAR CHE ZOODTAR DORE HAM JAM BESHIM . VA BEBINAM IN HAVOOYE MAN DIGE CHE KHABAYE BARAYE MAN DIDEH
BABA REZA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد