OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

عکسهای جدید

 

 

سلام پسرک خوب و آروم مامان و باباش

سلام به دوستان و اقوام عزیز

 

اول اینکه خدا رو شکر مامانم حالش بهتره و فردا میاد خونه ، کاشکی پیشش بودم ، دلم براشون یه ذره شده. طفلک بابایی. طفلک آبجی اعظم که کارش رو ول کرده و اومده پرستاری مامانی، مرسی خواهر عزیز و مهربونم که قربونت برم که خیلی دوست دارم.

 

امروز عکس کارت دعوت مهمونی نی نی رو براتون گذاشتم ، که البته این ابتکار در درجه اول ایده بابارضا بود سال گذشته ، ولی چون خودش اینجا نبود من درستش کردم و فرستادم برای دوستان.جالبه، نه؟

عکس بعدی هم جالب توجه ماریا جون سارا جون و دیگر دوستان و اقوام که دوست داشتن من رو در وضعیت کنونی ببینند. مسخره کردن و خندیدن ممنون ، لطفا. دیگه همینه دیگه یک کمی چاق شدم البته خیلی کم ولی بعضی روزا ورم دارم مخصوصا پاهام.

در طول کل این بهار فقط همون یک روز هوا خوب و آفتاب بود که من این عکس رو گرفتم.عکس بعدی همین واسه این گذاشتم که بابارضا حسودیش نشه. البته ورم پاهام اینجا دیده میشه.  به این عکس هم خندیدن ممنون ، می دونم که ما فیل و فنجون هستیم ولی عشق این چیزا سرش نمیشه. البته اشکال از من فکر نکنم باشه من ۱۵۰ سانت هستم ، این بابارضا ماشاالله قدش بلنده فکر کنم.

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

وبلاگت حرف نداره مامانی !!! :)
خییییییییییییییییییلی خوشمهه !!

قربون نینی خوشملتووووووووووووووون

راستی !!‌خراااااااااااااااااب آهنگ وبلاگتم بخدا !



خوش به حال نینی !! عجب مامانی خوفی داره :)
به کلبه منم یه سر بزن ولی خییییییییییییلی سرده کلبه برفیم !
یه پتو بیار سردت نشه خانومی :)



روزات برفی و سپید و پر از عششششششششششق

sara جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

The image “http://www.blogsky.com/images/smileys/017.gif” cannot be displayed, because it contains errors.The image “http://www.blogsky.com/images/smileys/017.gif” cannot be displayed, because it contains errors.The image “http://www.blogsky.com/images/smileys/017.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

الهی من فدای اون شکمت برم مامانی .
بابا ای ول . ببخشید ولی واقعاً بانمک شدی. الهی من فدای اون نی نی ناناز طلابشم . راستی فکر نمی کردم انقدر تفاوت قد داشته باشید. تو عکس عروسیتون دیدم ولی انقدر فاحش نبود. ماشاءالله به قد بابایی. فکر کنم نی نی به باباش بره. عزیز دلم .این شوخی بود. امیدوارم که ناراحت نشده باشی. مامانییه گل قد بلندی و کوتاهی مهم نیست. مهم اینکه بابا رضا یه قلب مهربون داره که مامانی و نی نی رو خیلی دوست داره. خوشبختی تو این چیزهای پیش و پا افتاده نیست.
2روزه که عقب انداختم ولی دل درد کمر درد دارم. تو رو خدا بیا پیشم بگو چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
می شم یه نه ؟

راستی خیلی خوشگلی عزیزم. نی نی رو ببوس . لباس حاملیگت هم خیلی خوشگله . و خوشحالم از اینکه مامانی بهتر شدن .

منتظرت هستم. تو رو خدا بیا . بهم بگو

مامان تیستو جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://mamantistou.blogfa.com

سلام. چه کارت خوگشلی!!!

انشاءالله که مادرتون هم زود زود خوب بشه و شما تو این مدت نگرانی نداشته باشید.

دو هفته از من بزرگتره سن زایمانت ولی خیلی تپلی تری!! ;)

عسل بانو شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

سلام آذی حونم !!!!!!!!!!!! (گریه )
من دیروز اولین نفری بودم که برات کلی نوشته بودم ، ولی نمیدونم حرا سیستم فاطی شده بود و نمتونستم کامنت بزارم .
حالا خدا کنه این یک برسه ،
وایییییییییییییییییییییییی من قربون این آرمان برم که نیمده دله من یکی رو برده .
وای خدا مامان و بابایی رو ببین ، عشق از حشاشون میباره ! خدا حفظتون کنه و همیشه ۳ تایی خوش و خرم باشید .....
دعا میکنم یه خواهر و برادر حیگیری هم برای آرمان کوحولوی ما بیاری....
وای خدا حه کارت خوشگلی ! خیلی با نمک بود ...دل دل میکنم عکس مهمونی رو ببینم .
راستی اتاقش رو درست کردی ؟

خوش باشید و سلامت .
شوست دارم آرمان گل و گلاب ......

راحله شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ق.ظ http://topolu.blogfa.com

سلام.
ممنون که به من و دخترم سر زدی.
وبلاگ شما هم قشنگه.
راستش من نرفتم نوشته های قبلی رو بخونم می شه اینبار که اومدی توی وبم بگی کی زایمان میکنی و چند سالته و کجا زندگی می کنی.
تا بیشتر با هم اشنا بشیم.
کارت نینی هم خیلی نازززززززززززززززززز بود.
امیدوارم همیشه شاد باشی.

بهنوش شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ق.ظ

وای قربوناین مامانی گردو قلمبه برم من.............چقدر شبیه تصوراتمی اذی جونممممممممممممم.وای وای تو اون لباس خوشگل حاملگیت شدی عینهو یه گوله نمک............وای هوای این بابا رضای هندسام و جنتلمنو خیلی داشته باش مادررررررر قحطی شوهره شدید مامانی.....
کی گفته فیلو فنجونید||||||||||ببین بابا رضا چه راحت بغلت کرده اینجوری خوبه دیگه..........تازشم گل بسرو بغل کنی میشی قد بابا رضا......یادت باشه بغل بابا رضا ندیش که...................
میبوسمت گوله نمکککککککککککککککک

هاله یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com

چه قدر خوشحالم که دیدمت آذر جونم
چه گردالو و بامزه شدی.
راستی نی نی دقیقا؛ کی دنیامیاد؟
حال مامان گلت هم انشاله که زودتر خوب میشه

مامان نازگل یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.khateratman29.blogfa.com

اخی من که کلی حال کردم با عکسااااااااااا مخصوصا که نی نی هم تو دل مامانیشه که الهی به سلامتی دنیا بیاد
کارت دعوتم خیلی خوشگله مبارکه

خاله اعظم دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ق.ظ

سلام آذی جون و نی نی جون
چه کردی با مامان آذی؟؟؟؟؟ کلی آبجی من گنده شده؟؟؟ معلوم هست که اون تو داری چه کار می کنی؟؟
ولی آذر خیلی با مزه شده . شدی مثل هلو و من دلم می خواست که الان پیشت بودم و همش گازت می گرفتم و می خوردمت.
عکسهاتون خیلی با حال و قشنگ هست و لباست هم خیلی بهت میاد.
راستی سارا هم می خواد مامان بشه؟؟ و یا درحال تلاش برای مامان شدن هست؟؟؟؟

عسل بانو سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

عزیزم .................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد