OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

آهای ما اینجاییم

 

 

سلام سلام به همگی

 

ببخشید دیگه این نی نی مامانش رو حسابی سرگرم کرده ، از طرفی هم کارم زیاد بوده و از طرفی هم چند روز اینجا گرم و آفتابی بود فقط رفتیم زیر آفتاب ولو شدیم که نی نی حال بیاد طفلک.

 

شنبه شب هم جای همه خالی رفتیم کنسرت آقای شجریان که زحمت کشیده بود با پسرش اومده بود و خلاصه خیلی لذت بردیم، نی نی که کلی به وجد اومده بود و انگار داشت واسه خودش اون تو یه سازی می نواخت ، همش حواس مامانش رو پرت کرد.

 

این روزا همش به فکر مامان بزرگ عزیز هستیم که هنوز نتونسته از سفارت ترکیه نوبت مصاحبه بگیره ، همه برامون دعا کنند که زودتر درست بشه و بیاد پیشمون . بهش احتیاج دارم .

 

از طرفی هم همه برامون دعا کنید که زودتر یک مشتری خوب پیدا بشه واسه خونمون و ما هم بریم پیش بابارضا و این ماههای آخر در کنار مامانی باشه و نی نی رو لمس کنه باهاش حرف بزنه که وقتی به دنیا اومد به باباش قریبی نکنه.

 

خلاصه خوبیم و ممنون از خاله عسل بانو که اینقدر به فکر ما هست، خیالت راحت همه چیز خوبه ، تازه هفته پیش پنجشنبه نوبت دکتر داشتم و وقتی میخواست تعداد ضربان قلب نی نی رو چک کنه ، فیلم برداری کردم از صدای ضربان قلب نی نی ، خیلی جالب و هیجان انگیز بود. بعدش هم آزمایش قند خون از مامانی گرفتند.

 

یه خبر مسرت بخش دیگه اینکه بابا رضای ما این جمعه میاد پیشمون برای ۴ روز ، آخ جون ن ن ن ن ن ن ن  ن ، هوراااااااااااااااا

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ری ر ا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.mehmanedel.parsiblog.com

۱. واییییییییییییییییییییی استاد شجریان . جای شوهر من خالی .
۲. امیدوارم مادرت هر چه زودتر بیاد پیشت و از تنهایی درت بیاره .
۳. چرا از بابا رضا دوری چقدر بد اونم تو این شرایط ... پس برا کی ناز می کنی ؟ مامان شوهر ؟!
۴. از صمیم دل آرزو می کنم که خونتون زودتر به فروش بره .

sara چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست. ولی در نماز پایان است . شاید این بدان معناست ، که پایان نماز آغاز یک دیدار است.
پس سلام . حالت چطوره خوبی ؟
نی نی خوبه ؟ امیدوارم هم مامان و هم بابا رضا زودتر بیان پیشت. دوران سختی داری. و تنهایی برات خوب نیست.
انشاء الله هر چی زودتر خونتون فروش بره . من نیستم اگر بودم می خریدم تا بری پیش بابایی.
پروانه آپ کرده . خوشحال می شم کلبه این حقیر رو نورانی کنی
دوست گلم . منتظرت هستم تا با کامنتهای زیبات

با آرزوی طلوع شادی ها و غروب غمهایت
بای بای

بهنوش چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام مامانی گلم................
دعا دعا دعا دعا ...............دعاهای خیر برای مامانی گل و صبور ما.....
همه چیز درست میشه...مطمینم.............

عرفان کوچولو چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.erfangoli.blogfa.com

منم از اون موقع یادمه...امیدوارم نی نی تون زود زود به دنیا بیاد! اگه وبلاگ منو ببینید، حتما خوشتون میاد شایدم برای نی نی تون مثل من وبلاگ بسازید...پس بیاین

شیما چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://babamaman.blogfa.com/

ماما آذر سلام

عزیزم الهی که از این دوران خوش لذت کامل رو ببری
راستی یه سوال داشتم آمریکا سونو تعیین جنسیت رو چند هفتگی حاملگی می دن
دکترای شما کار کردن زیاد با کامپیوتر را خطر ناک نمی دونن برای جنین

عسل بانو پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com/

وای قربون این پسل بشم من ...دلم دیگه داره براش حسابی ضعف میره !!!! خدای من .
بحه ایرونی زاده رو میبینید ! ازموزیک سنتی به وحد میاد !! این و میگن پسر ، اقا ، فرشته ی اسمونی ، مهربون زاده ، ملوس و مهربون ....
قلبا برات دعا میکنم کخ دوتا کارت ( اومدن مامان بزرگ و فروش خونه ) زودتر انحام بشه .
خیلی خوبه که افتاب گرفتی ....کلی آرمان حال کرد نه ؟
تعطیلات آخر هفته خوبی با بابایی داشته باشید و لذت تموم رو ببر .

میبوسمت و برات دعا میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد