OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

وای وای چه بابای مهربونی من دارم

 

سلام نی نی ، عزیزم ، پسر باباش،

 

آخی ، این بابا رضای خجالتی  بالاخره برات یه یادداشت گذاشت ، البته هر چند روز یک بار به وبلاگت سر میزنه ، البته من نمی دونستم تا اینکه چند روز پیشا اعتراف کرد.

 

خلاصه چه جملات قشنگی برات نوشته البته به انگلیسی هست ولی اشکالی نداره ، به بابارضا بگو که ما دو تا قدر زحمتای تو رو میدونیم و می دونیم که هر کاری الان داری میکنی به خاطر آینده نی نی هست ، به اطرافیان کاری نداریم که چی میگن و چی فکر میکنن. آینده زندگی ما دست خودمونه از جمله بابارضا ، بله می دونیم که تو هم دلت تنگ شده و نگران ما هستی ولی این مشکل کنونی فقط برای یه دوره مقطعی است و همین روزا همه چیز رو به راه میشه. آخ کاشکی پیشم بودی و همچین بغلت میگرفتم و فشارت میدادم و یک بوس داغ ازت میگرفتم ، البته تو خیلی گنده تر از مامان آذر هستی ، فقط باید مواظب باشی قورتش ندی ها.  

 

غصه نخور بابایی ، من براتون دعا میکنم و وقتی پا به این دنیا میذارم که دیگه همه چیز رو به راهه و شماها هیچ نگرانی ندارید. فعلا که جای من خوبه ، پس شما هم به کاراتون برسید و تلاش کنید.

 

ببینید چقدر باباشدن بهش میاد، مگه نه؟ بابای ما جوونه ها ، به موهاش نگاه نکنید که زود سفید شده

 

                  

 

 

 قول میدم براتون پسر خوبی باشم ، گوش به حرفتون بدم ، تحصیل کنم و مایه افتخارتون باشم. پسر توپولی شیطونت ، آرمان.

 

راستی امروز اینجا بازم بارون میاد و ابری و تاریکه ساکنین این شهر میگن سابقه نداشته که این موقع سال هنوز خبری از گرمای بهار نباشه و این عجیبه . چی بگم والا رضاییم به رضای خدای مهربون ، هر چی اون درنظر بگیره واسمون خیره. خدایا خیلی ازت ممنونم به خاطر تمامی خلقتهای قشنگت و چقدر قدرتمندی ، من که لذت میبرم و همیشه بیادتم ،دوست دارم فرزندی به من عطا کنی که مثل خودم ایمانی قوی به تو داشته باشه و همیشه شکرگزارت باشه و تو رو در تمام وجودش همیشه حس کنه تا هیچوقت به گمراهی کشیده نشه.

ممنونم خدا جون ، ممنونم که اینقدر بندهاتو دوست داری ، مخصوصا عسل بانوی ناز و مهربون رو ، ببین که چقدر خالصانه عاشقته، تو هم نگهدار خودش و نی نی شون باش.

 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان نازگل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

اخی می دونم چی میگی مامان اذر و احساستو در ک میکنم خانمی
ممنون ازا ینکه اومدی وبلاگ من منم لینگتون کردم

عسل بانو پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

وای وای وای ...حه بابایی ...
عزیزم امیدوارم یه خواهری هم واسه آرمان گلمون بیاری .....
بابایی اون موفع حسابی بابایی میشه .
مواظب خودتون باشید .
راستی هوا بهتر شده ؟
میوه های تابستونی بهت رسیده ؟
نوش حونتون .
تا بعد ....

بهنوش جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

الهی مامان اذی...........چه بابایی جنتلمنی.........البته به چشم برادری ...میدونی که........خدا برای هم نگهتون داره..........
مواظب بابایی گل باش که این همه به فکر رفاه خانواده است........

بهنوش جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

راستی مامانی گل من امروز با ماشینمون تصادف کردم.........
البته حال جسمانیم خوبه ولی از لحاظ روحی افسرده ام........
راستی یه نامه جدید داری........

عزیزم من نامه ای از تو هنوز دریافت نکردم ایمیل من هست
azar_happy@hotmail.com
نمی دونم کجا فرستادی
خدا رو شکر که توی تصادف چیزیت نشده مراقب باش

مامان تیستو جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://mamantistou.blogfa.com

خدا همه بابایی های مهربون رو که واسه نی نی ها و ماماناشون زحمت میکشن سالم و قوی نگهداره

ری را جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.mehmanedel.parsiblog.com

چه جالب مثل اینکه همه ی باباها تو این روزا تصمیم گرفتن وبلاگ نی نی هاشون رو گلبارون کنن !!! بابای نی نی من هم بالاخره یه کامنت کوچولو لطف کردن و گذاشتن ...
با خوندن کامنت همسرت دلم برای مادرت سوخت . گناه داره که ازت دوره . مامان من هم همش داره غصه ی منو می خوره منم دیگه فهمیدم که نباید چیزی از کمردردام و ... بهش بگم . همش غصه می خوره . همش زنگ می زنه توصیه های ایمنی بهم می کنه . ظهرها می گه از سر کار بیا خونه ی ما غذا بخور و برو .. یابرام غذا می فرسته . ولی مادر تو چجوری می تونه این حس های مادری اش رو ارضا کنه ؟ واسه همینم حتما غصه می خوره . نه؟

خاله اعظم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام به مامان کوچولی گل و آقا پسره
ببخشید که اینجا روز مادر نبود و من نمی دونستم که اونجا روز مادر شماها جلوتر از ما هست بهر حال روزت مبارک انشالله سال دیگه آرمان جون برات یک کادو گنده می خره و از زحمات تو این مدت ۹ ماه که گفتنش خیلی راحت هست و تمام لحظاتش به اندازه یک دنیا هست تشکر می کنه.
آذی جون در مورد ورم پاها به من چیزی نگفته بودی اینجا توی ایران به خانمهایی که این حالت براشون پیش میاد می گویند که باید نمک نخورند و همه خیلی زود خوب می شوند تو هم سعی کن که رعایت کنی شاید تاثیر گذاشت.
مراقب خودت باش

بهنوش شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ق.ظ

مامانی گلم........
اگه نامه به دستت رسید یه ندایی بده.........
ادرسو درست زدم مامان اذی.........ای بابا ما که تازه با هم اشنا نشدیم به سلامتی چند وقته.......مامانی حواست کجاست............نکنه...نکنه....دوباره با اون دوست جونت بودی منو یه لحظه فراموش کردی........هان.........بذار گلم دنیا بیاد ای فراموشت کنم ای فراموشت کنم............راستی نمیدونی چرا نمیشه برای تو شکلک گذاشت...........شکلکا اخه مونده رو دلم........
بوس هوارتا..........

ری را شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.mehmanedel.parsiblog.com

یه سر به کلبه ی ما بزن فال ها رو بخون و در مورد جنسیت نینم نظرتو بگو .

saras دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام مامان آذر . خوبی ؟ نی نی خوبه ؟
تو رو خدا دعا کن که خدا یه نی نی هم به ما بده تا این رضای من هم بابا بشه از ناراحتی در بیاد.

تو رو خدا دعا کن.

sara دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://voroojak63.persianblog.ir

سلام . چطوری مامان آذی جان ؟ خوبی ؟
من با اجازه شما رو لینک کردم تا از وضع نی نی با خبر بشم . برام دعا کن . تو رو خدا.

عسل بانو سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

سلام مامانی ...حند روزه که میام سر میزنم ولی نیستی ...کوشی مامان پر کار ؟؟؟؟
خسته نباشی عزیزم .
آرمانی خوبه ؟
خوش و سلامت باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد