OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

شیطونی

 

نی نی من ، عزیزم ، شازده پسر باباش،

 

چه خبرت بود دیشب؟ نذاشتی مامان درست بخوابه و حالا سر کار خوابالو شده. فوتبال بازی میکردی؟ یا بسکتبال؟

تقریبا می تونستم بفهمم که دستت رو تکون میدی یا پاهاتو ، خلاصه تا صبح چند بار مامان آذی رو از خواب بیدار کردی.

شاید هم حوصله ات سر رفته، ها؟‌ نه عزیزم حالا دقیقا یا کمتر از ۳ ماه دیگه وقت داری. شاید هم دلت مثل مامان آذی برای بابارضا تنگ شده خیلی ؟ آره میدونم ،دلم حتی واسه همون خرناس های شبش هم تنگ شده  ، الهی بمیرم ، چقدر بهش گیر میدم که چرا خُر خُر می کنی.

 وقتی صدای بابای شیطون و پر شر و شورت رو پشت تلفن میشنوی ،‌خیلی به وجد میایی و شیطونیت شروع میشه ، ولی در حال عادی مثل مامان آذی آروم و با حوصله هستی.

 

بهرحال به قول خاله اعظم این روزا واسه من یه سرگرمی شدی ، همش کنجکاوم که تکونها و ضربه هاتو چک کنم که از این طرف به اون طرف دل مامان میری. و دوست دارم بدونم که کجای بدنت رو داری حرکت میدی ، البته وقتی دراز میکشم می فهمم که تو هم کلی کیف می کنی و کش و قوس میایی.

 

وقتی یه چیز شیرین میخورم ، خیلی انگار شنگول میشی و یه هو پر تحرک میشی ، همونطور که دوست خوبمون مامان سمیه هم این رو فهمیده.

 

ولی خدا رو شکر دیگه مشکل دستگاه گوارشم تموم شده و دیگه دهنم هم ترش نمی شه. الان فقط سنگین تر شدنم رو حس میکنم مخصوصا موقع پیاده روی طولانی و نماز خوندن یا واسه برداشتن چیزی از کابینت های پایینی آشپزخونه. تعدادی خال هم روی صورتم زده که متاسفانه فکر کنم اینا دیگه موندگار خواهد بود. عصرها هم کمی پای چپم ورم داره ، که وقتی میرم خونه اول کمی دراز میکشم و یک بالشت میزارم زیر پام.

 

این پنجشنبه هم که نوبت دکتر دارم برای تست قند خون و یک سری معاینات همیشگی.

 

اینجا دیروز روز مادر بود و فامیل و دوستان به من تبریک گفتند ، گفتم بابا من هنوز نصفه نیمه مامان هستم ، سال دیگه به معنی واقعی مامان میشم. ولی گفتن که نه الان دیگه مادری ، بهرحال ممنونم از لطف همشون.و به همه مادرای دنیا تبریک میگم این روز رو.

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.mehmanedel.parsiblog.com

وای خوشبحالت من بی صبرانه منتظر اون لحظه ای هستم که لگد بزنه و ابراز موجودیت کنه و ......
راستی نمی خوام نگرانت کنم ولی ظاهرا می گن اگه یه پا ورم کنه یه مقدار خطرناکه باید بری دکتر .

بهار خانومی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://istgah-eshgh.blogfa.com

سلاااااااااااام منم تبریک میگم روز مامانارو


بووووووووووووووووووووس

دایی امیر سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ق.ظ http://www.uniten.edu.my

hi,this is late,.... but happy Mother's Day,maman topooliii

عسل بانو سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

سلام دوست خوبم ...پس کلی داری با پسر گلت حال میکنی ، نه ؟
به به به ...
عزیزم .
مواظب خودت باش .
میبوسمت .

baba reza سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

Hi pesare golam
I hope this 2 months will finish very fast so you put your feet to this world of full of happiness & beauty & see how god create this world for us to show ourself to be a person with full of creation & kindness for other people. now I am typing this message for you is 2:02 am eastern standard time & I miss your momy & yourself & I can not sleep. today I talked to your grandmam(maman aziz) & she was not happy with situation of our life that I here alone & your momy alone in seattle. I could tell from her voice but I did all of this migrant for you & your momy to have ideal life here & your future education & but nobody wants to believe whats in mind & nobody doesnot worth my idea & my effort for better life here. hope you understand me in future & at least say something good about me.

بهنوش چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ق.ظ

مامان اذی سلام...........
راستی می خوام بدونم نمی ترسی یه چیژی تو دلت ورجه ورجه میکنه؟
امیدوارم دوران بارداریت با سلامتی بگذره.........
افرین به این شازده که اینهمه مامان جونشو سرگرم میکنه.........
نمیذاره احساس تنهایی کنه..........
مرسی گلم مرسی
می بوسمت مامانی..........مواظب تو دلی باش و به ابراز احساساتش جواب بده.........

عزیزم ، چرا بعضی وقتها می ترسم که تکون میخوره ولی خب ........
راستی ایمیل من رو دریافت کردی؟‌خبری ازت نشد که بدونم ایمیل رسید یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد