OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

یه چیز هیجان انگیز

نی نی من سلام،

امروز یه خبرایی بود ، ها؟ تو بودی که ابراز وجودیت کردی؟

ساعت ۵ صبح امروز ، یهو یه حرکاتی در زیر شکمم حس کردم ، یه چیز قلمبه بالا و پایین رفت چندین بار. نی نی راستش رو بگو تو بودی؟

اینقدر هیجان زده شده بودم که دست بابا رضا رو هم گرفتم که اونم حس کنه ولی طفلک خواب خواب بود و اصلا متوجه نشد ، من هم از دلم نیومد که بیدارش کنم. تا صبح دیگه درست نخوابیدم ، منتظر تکرار این موضوع بودم ، ولی دیگه پیش نیومد.

ببینم یعنی تو هم میخوای مثل بابا رضا سحر خیز باشی؟ نه تو رو خدا ، همین بابارضات سحرخیزه واسه من بسه ، زود بیدار میشه و دیگه منو بد خواب می کنی ، تو مثل مامان آذر باش ، قشنگ هشت ساعتت رو بخواب و به موقع بیدار بشو ، باشه مامانی ؟‌ آفرین بچه حرف گوش کن. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل بانو چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

عزیزم ...معلومه که خودش بوده ...ماشالله شیطون داره میشه ها .
عزیزم ...
سال بسیار بسیار خوبی برات آرزو دارم .
همراه با شوهر گلت و دختر مامانی و خوشگلت .
خونه حدید ، سال حدید ، کودک ناز و زیبا ...زندگی قشنگه مگه نه عزیزم ؟

من که خدا رو شاکرم .
سال نو مبار

مینو خانم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://torshidegan.blogsky.com

سلام
وقت بخیر

وبلاگتونو خوندم اگر تا اخرین مطلبو وقت نمیکنم که بخونم اما تا اینجا بسیار عالی بود

یه مامان آذر مهربون یه بابا رضای احساسی و یه کوچولوی خوشبخت
خوش به حالش مثل خودم بهترین مامان بابارو داره

برای کوچولو آرزوی خوشبختی میکنم

یه چیزی زنان در ایران اونقدر که میگین بدبخت نیستن

زنان ایرانی بهترین الگوی مادران اند
مهربون دلسوز با گذشت

شاید بر حسب گذشتی که دارن اونارو بدبخت بدونید اما اونا به خاطر عشق فرزند و خانواده شون حاضرند ناملایمات بسیاری رو ببینند

از همین جا دست تمام مادران مهربون رو میبوسم
و خاک پایشون رو توتیای چشمم قرار میدم

خدایا تمام مامان بابا ها سالم وتندرست باشند
الهی آمین
خیلی نوشتم با تشکر خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد