OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

چهارشنبه سوری مبارک

سلام سلام،

آخ جون چهارشنبه سوری، آتیش بازی و پریدن از روی اون، چه کیفی داره ، البته الان دیگه مثل گذشته ها بچه بودیم لذت بخش نیست. نمی دونم چرا ، فکر کنم مردم اون موقع شور و حال بیشتری داشتن.در این شهر یک قسمتی از ساحل دریاچه واشنگتن رو اختصاص دادند برای این شب که ایرانی می تونند در آنجا آتیش درست کنند. پیارسال تنها بودیم زیاد خوش نگذشت ، امسال قراره با دوستانمون ، مریم اینا و طاهره اینا بریم .

سال جدید پارسی داره از راه می رسه با کوله باری از گل و سبزه و برکت و عطر خوش مهربونی و سلامتی ، نی نی و مامانش برای همه آرزوی خوشبختی و تندرستی در این سال جدید داریم.

دو روز گذشته که آخرین آخر هفته بود مشغول تمیزکاری خونه برای سال جدید بودیم با بابارضا    ، البته شنبه شب مهمون داشتیم. نی نی دیدی چه مهمونهای خوب و مهربونی بودند؟ ارمنی ساکن مسکو بودند و حالا ۱۰ ساله اینجا هستند و خانواده خیلی محترمی هستند . Elen همکار من در شرکت است که دوستان خیلی خوبی با هم هستیم، همسرشون هم Velad هم مرد شریف و مهربونی هستند، خلاصه کلی اون شب به ما خوش گذشت.بیشترین بحث خندمون قلیون بود، ما یک قلیون شاه عباسی دکوری داریم که اونا دیدند و پرسیدند که چطور کار می کنه و بابارضا برای اولین بار راهش انداخت تا اونا ببینند و امتحان هم بکنند ، خیلی براشون جالب بود ، میگن در تلویزیون دیده بودند ولی هیچ وقت امتحان نکرده بودند، بدشون نیومد ولی ما اولش ترسوندیمشون که اگه قلیون بکشید سرتون گیج می ره ، ولی گفتن که حالشون خوبه و کلی کیف کردند. البته مامان آذر چون از هر چی دود متنفر است ، کیفی نکرد فقط نگاه کرد و خندید. شام هم براشون میرزاقاسمی و سبزی پلو با ماهی درست کردم ، خیلی خوششون اومده بود و می گفتن که خیلی خوشمزه است. البته خیلی از غذاهای خودشون شبیه ما ایرانی ها است ولی اینها رو نداشتن ، چون من قبلش با Elen هماهنگ کرده بودم که یه غذایی که اونا ندارند درست کنم.

راستی سبزه عید من هم جونه زده ، ولی برای وقت سال تحویل فکر نکنم به اندازه کافی بالا بیاد ،‌چون اینجا تقریبا سرد است باید زودتر درستش می کردم، ولی اشکالی نداره برای ۱۳ بدر خوب می شه.راستی باید تخم مرغ هم رنگ کنیم ها. البته برای بچه هایی که میان خونمون از همون تخم مرغ هایی که برای عید Easter دارند می فروشند خریدم که توش انواع شکلات داره.

یکشنبه هم مامان آذر شیرینی آرد نخودچی و برنجی درست کرد ، جای همگی خالی. البته چون خاله اعظم جون گفت که قطاب هم درست کرده ، پس مامان آذر هم باید دست به کار بشه و قطاب هم درست کنه.

یه چیز جالب می خواستم بگم راجع به بابارضا ، سریال ایرانی < پس از باران> که برخی از دوستان چند سال پیش آن را از شبکه ایران دیده اند ،چند شبی است که یکی از شبکه های ماهواره داره پخش می کنه و ما میبینیم ، بابارضا تا بحال ندیده بود ، به قدری تحت تاثیر این فیلم قرار گرفته که برای هر قسمت آن ، های های گریه می کنه ، خب وقتی اون گریه می کنه منم گریم می گیره، هر چی میگم: اصلا نمیخواد ادامه داستان رو نگاه کنی ، میگه باید دنبال کنم، میگه چرا باید برخی زنها در ایران اینقدر بدبخت باشند و چرا باید برخی مردها اینقدر نسبت به زنها زورگو باشند. می گم عزیزم این قسمتی از ۸۰٪ بدبختی زنها یا مردم در ایران است ، شما تا بحال نه می شنیدی و دیده ای ولی بله هنوز هم در کشورمون این چیزا وجود دارند. من شخصا این سریال رو خیلی دوست دارم ولی مدتی است که هر شب بابارضا با چشمون گریون میاد میخوابه.  خلاصه این بابارضای ما خیلی احساساتی و دلنازکه ، بمیرم واسش.

  

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل بانو دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

عزیزممممممممممم حسابی بهتون خوش بگدره .
نی نی رو نازش کن از طرف من .
خوش باشید .
مواظب آتبش باشی ......راستی میدونم که دسپختت عالیه ، پس خوش به حال اونایی که میخورن .
نوش حونشون عزیزم

sara سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ق.ظ

akhe nini jon ,man hey note mizaram,vali kasi be man mahal nemide ke..halet khobe azizam
emshab atish bazi ziad nakonia...
mibosamet
sara

سارا جون مرسی که برام نوت میذاری ، من به ایمیلت جواب دادم دیگه.آتیش بازی به شما هم خوش بگذره من که می خوام یه گنده از آتیش بپرم که به مامان نشون بدم که بچه قوی هستم

sara سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

mer30 nini..man dar avalin forsat fonte farsi mizaram ..bashe nini..
..
sabz o bahari bashin

sara سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

salam maman va babaye azize nini
سال 1387 خورشیدی برابر با سال 7030 میترایی آریایی، 3746 زرتشتی و 2567 شاهنشاهی . اگرچه محمد 1387سال پیش هجرت کرد ولی سرزمین آریایی من 5645 سال پیش از آن نوروز را جشن می گرفت 2361 سال پیش از آن مردمان این دیار، خدای را ستایش می کردند و کوروش 1182 سال پیش از آن دوستی را در جهان گسترانید. پیشینه سرزمین من بسی بیشتر از1387 سال است. سال نو مبارک

قربونت برم با این مطلب قشنگت ، مرسی. کلی احساس غرور کردیم. شما هم سبز و بهاری باشید

sara چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

http://www.youtube.com/watch?v=VwM36qc82Pg
salam nini jonam,inam baraye to azizam

Sara چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

mer30 az cardeton...bossssssssssss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد