OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

طی آخرین اطلاعات رسیده

خوشگلکم سلام،

می دونی چی شده ؟ به بابایی زنگ زدن و گفتن باید زودتر کار جدیدش رو شروع کنه و برای ۳۱ ماه مارچ اونجا باشه، امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش بره ، ببینم نی نی مثل اینکه تو از جمله بچه های عجولی ؟ ها؟ هم برای خودت هم در خصوص کارای ما هم دخالت می کنی!!

طفلک بابا رضا شوکه شد وقتی گفتن باید زودتر از تاریخ قبلی بیاد ، می گه هیچ وقت چنین چیزی اینجا امکان نداشته که زمان چیزی را تغییر بدهند. نی نی غلط نکنم یه جورایی دست تو توی این کار هست ،‌ها؟

امروز چه بارونی داره میاد و هوا تاریکه بازم ، دو روزه هوا دوباره سرد شده ، اخبار گفته در طول تمام این ماه بارون خواهیم داشت. چه می دونم ، هر چی خیره ما هم راضی هستیم دیگه.

خاله اعظمت می پرسه که نی نی تکون می خوره؟ گفتم : نه ، خب عزیزم یه تکونی یه اشاره ای چیزی بکن دیگه ، من یه جوابی به مردم بدم دیگه ، همه رو گذاشتی سره کار.

راستی کوچولوی من دعا کن که خونمون هر چه زودتر به قیمت خوب فروش بره که زودتر بتونیم اسباب کشی کنیم. آخ قربون این نی نی چیز فهم و مهربونم برم که اینقدر به فکر بابا و مامانش هست. 

عزیزم بیا با هم برای دوستانی که از ما خواستن هم دعا کنیم. به امید خدا هر کی به هر چیزی که می خواد برسه البته اگه خیر و صلاحش در آن است.دوستان عزیز شما هم این جمله رو تکرار کنید، خیلی اثربخش است.

 

عشق الهی هم اکنون از طریق من متجلی می گردد و همه آنچه را برای شادمانی و خوشبختی و تکمیل و کمال زندگیم لازم است به سوی من می کشاند.

نظرات 7 + ارسال نظر
عسل بانو پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

آخیییییییییییییییییی حه زود ....وای ۳۱ مارح ....خیلی مواظب باش ( ببخشید ولی دیگ به دیگ میگه روت سیاه ، ۳ پایه میگه صله الله ...! )
راستی راه رفتن و حنب و حوش برای من بده ؟ یه حند تا سوال هم دارم خانومی ....میبوسمت .
مواظب نی نی هم باش .

عسل بانو پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

آذر خانومی ....من هفته دیگه هم برای تغذیه ام وقت دکتر گرفتم ....به نظر تو من حه حوری باید برنامه غذایی ام رو شروع کنم ...امروز تو نت خوندم که از هفته ۳ حاملگی سیستم عصبی کودک رشد میکنه ! من خیلی دلم میخواد که تغذیه خوبی داشته باشم ...راتش تو تنها دوست باردار من هستی ...خوشحالم میکنی اگه یه بزنامه خوب برام بگی ....ممنون

عسل بانو پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

قربوت بشم .....ممنون ...تقریبا اینها رو به من گفتن ..مشکل من برنامه غذایی هست ..یعنی مقدار صبحانه ( حند عدد نان ؟ حند لیوان نوشیدنی ؟ ..... ) نمیدونم مقدارشون حقدر باشه .
مثلا دکترم ( همون که عملم کرد ) میگه ۱۵۰گرم کالری و یا ....حند گرم پروتیین و غیره ...سوالم بیشتر حگوگی پخش این مواد اعم از سبزیحات و غیره است ....

راجع به این سوالات تو باید به کتاب مراجعه کنم ، من الان سر کار هستم و کتاب همراهم نیست ، اگه شد چند صفحه که جدول میزان غذایی روزانه است رو برات اسکن و ایمیل می کنم.

عسل بانو پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

راستی من حدود ۲ هفته پیش برات ایمل فرستادم ....۲ تا ! تعحب میکنم .
تو ایملی از من نداشتی ؟

عزیزم متاسفانه ایمیلی از تو نداشتم ، شاید هم با اسمی نا آشنا بوده باز نکردم.

دایی مجتبی پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام نی نی خوشگله
ای کلک به مامانت نگفثی من و تو متولد سال موشیم.برای همین که عجولیم. اخه چینی ها میگن امسال سال سرعت و شتاب.به مامان و بابا رضا سلام برسون موش خوشگله.

عسل بانو جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

عزیزم .....ممنون از همه ی محبت هات ....
برادر شوهرم برنامه غذایی خوبی برام فرستاد ....دقیقا همونی که میخواستم ....من مقدار ها رو میخواستم .
و دقیقا همونهایی که تو گفتی توش هست .
خیلی خیلی ازت ممنون .
از امروز شروع کردم ....ولی در کل حالم امروز اصلا خوب نیست .
بازم ممنونم .

بهاره جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام عزیزم
ای جان من که عاشق نی نی شدم که یکی از نی نی های عزیز و خوش قلب این دنیاست که حتمن با وجود مامان آذر و بابا رضا که کلی مهربون هستن جز این نیست. نی نی جون من هر چند روز یه سری بهت می زنم مواظب مامان آذر باش نی نی مخملی. نی نی جون اگه بدونی چقدر آدم مهربون دور و برت هست مامان و بابا؛خاله اعظم و همسرش اونوقت تا ۹ ماه روز ها را می شمری که بیایی تو این دنیا خوشگل و دوست داشتنی که پر از زیبایی است. بوس بوس نی نی جون؛دوستت دارم نی نی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد