OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

اولین روز اولین سلام به نی نی

خوبی نی نی ؟ به نظر می یاد که خوب باشی.امیدوارم که تا روز بدنیا اومدنت نی نی خوبی باشی و به مامان کمک کنی که به نحو احسن این دوران رو پشت سر بگذارم و تو رو خیلی راحت و سالم به دنیا بیارم و بیایی ببینی که توی این دنیا چه خبرا هست که الان تو بی خبری و واسه خودت کیف می کنی در یه جای تاریک و پر از آب . حسابی شنا کن که وقتی اومدی توی این دنیا باید شناگر ماهری بشی ها.

امروز اولین روز افتتاح این وبلاگ برای تو نی نی خوب و قشنگمون هست که البته نمی دونم چرا مصادف شد با ۲۲ بهمن ماه . هر چند که برای من فرقی نمی کنه فقط در ایران تعطیل است و اینجا منظورم شهر سیاتل در امریکا که من سر کار هستم.

حالا قرار هست که از امروز برات بنویسم راجع به حال و روز خودم و بابا رضای عزیز و تو نی نی خوب تا روزی که بدنیا می آیی.

امروز که حال جالبی ندارم یک کمی حال تهوع دارم و سرم هم کمی درد می کنه . البته سر درم فکر می کنم مربوط به دیروز باشه که توی خونه مشغول کار بودم و زیاد سرم رو پایین انداختم.البته دیروز و پریروز خیلی برای من خوب بود چون توی خونه بودم و کلی کارای عقب افتاده رو انجام دادم و خیالم راحت شد. البته دیروز عصری فکر کنم تو کمی می خواستی منو اذیت کنی ها بدجنس چون یه دردهایی زیر شکمم حس کردم که البته گذرا بود.

بابا رضا هم الان سر کار هست البته امروز اولین روزی بود که با یک ماشین اومدیم و بابا رضا پیاده شد و من بقیه راه رو خودم اومدم و عصر هم که قرار هست من برم دنبالش و با هم برگردیم خونه و بعدش اگه خدا خواست و خسته نبودیم بریم ورزش و استخر.

   

نظرات 6 + ارسال نظر
یونیکورن دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام...

من اولین بازدید کننده ی وبلاگ شما هستم. بسیار خوشحالم از این بابت...

امیدوارم که قدمش براتون مبارک باشه... و خدا حافظش باشه...

ورودتون رو به بلاگ اسکای تبریک میگم...جای خوبیه...آدم میتونه دوستای خوبی پیدا کنه...

خوش باشید...

یا حق...

خاله اعظم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام جوجو- من خاله اعظم هستم و توی ایران و توی یک شهری به نام شهسوار و الان هم سر کار هستم توی یک جنگل به نام دو هزار که از پنجره نگاه که می کنم یک رودخانه بزرگ هست.
از روز اولی که تو بوجود آمدی من در جریان بودم و خیلی از این بابت خوشحال شدم . تو نوه بزرگ به حساب می ایی و نمی دونم که مامان بزرگ و بابا بزرگت چقدر خوشحال هستند و همه زنگ می زنند و تبریک می گویند.
باید بچه خوبی باشی و مامان رو اذیت نکنی تا مامان با خیال راحت این دوران را بگذرونه. آفرین جوجو
فعلا خداحافظ تا بعد.......

mojtaba azma دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

salam nini jan man amomojtaba hastam va yeki az kasani ke kheili montazere har chi zodtar to be in donyaye rang o varang biyaii azizam ghare ke man 10 roz baad az
bedonya omadane to, TO ro bebaram hamom va hesabi beshoramet toye iran azizam be in migam maraseme hamom zayeman alan saat 2.5 baad az zohre va mn az kuala lumpur baraye to minevisam ba maman va baba reza ham salam bereson va be mamanet bego inghadar ghaza ro sare to teflaki narize. man miram nahar bekhoram be mamanet lagad nazani haaaaaaaaaaaaa barikala bejash vaghti omadi inja baham fotball bazi mikonim ooooooo barikalaaaaaaaaaaaa.feelan khodahafez.

بابایی سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خیلی خیلی تبریک می گم... خیلی خوشحال شدم که یه مامانی دیگه از وبلاگ من دیدن کرد... مطمئنا وبلاگتون رو معرفی می کنم که بقیه دوستان هم با شما آشنا بشن... برای شما ،‌نی نی تون و همسر تون آرزوی سلامتی می کنم... در مورد گذاشتن عکسها که خیلی راحت شما می تونید توی گوگل پیکاسا عضو بشید و عکسهای خودتون رو آپلود کنید. بعدش هم وقتی که آلبوم خاص خودتون رو درست کردید روی هر عکس که راست کلید کنید،‌ یه آدرسی داره که میتونید به راحتی کپی کنید و توی آدرس عکسی که تو وبلاگ هست بگذارید... اگر توضیحات من کافی نبود،‌ بگید که من بصورت تصویری راهنمایی تون کنم.

مرسی از استقبال شما و ممنون از راهنمایی تون ولی من رفتم در گوگل پیکاسو و یک آلبوم ساختم ولی برای این سایت عکسها باید جی آی اف باشند و فقط ۲۰ کیلو بایت پس آیا من باید اول قبل از اینکه عکس رو در آلبوم بگذارم اونو تغییر سایز و فیل بدم؟ البته می دونم چطوری و دوم اینکه وقتی روی عکس ها راست کلیک کردم آدرس وب سایتی نمی بینم .

بارون دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

به به. یه نی نی تازه. مبارک باشه. ایشاللا به سلامتی...بی خبرمون نذارین...

Ali Farzanfar (Azam's husband) چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

Hi, our cute baby! I know, you are US citizen. It seems, these people forget this real event in our family. and they are trying to left some Persian message for you. Yes you are the first real US citizen in our generation. So, I think, I`d be better to left a message to your native language. Maybe, you can just read this message in the future. Azam and me always love you and you are in our minds for ever. We hope, you have a bright futrue.

thank you so much Ali joon, I'll love you too and I hope you guys have a nice new year. please think about my cousins ,I do not like be alone in our family, i need somebody to play when I come to Iran, or when you're gonna come here.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد